וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד תשחק בשחור, האוהדים כבר ממלאים את האצטדיון

בשל תקנות אופ"א, הקולצ'ונרוס לא ישחקו בתלבושת המסורתית במפגש הראשון של חצי גמר האלופות (21:45, ספורט 5). וידאו של ריאל מדריד מציג את התמלאות הברנבאו, האווירה במדריד לוהטת

one

בווידיאו: מפגש הליגה האחרון בין הקבוצות

שלב חצי גמר ליגת האלופות ייצא הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) עם שחזור הגמר האחרון וגמר 2014, כאשר אלופת אירופה ריאל מדריד תארח בסנטיאגו ברנבאו את יריבתה העירונית אתלטיקו.

הבלאנקוס חזרו לעצמם בליגה הספרדית לאחר ההפסד האכזרי בקלאסיקו וכעת, חולמים על שחזור ההישג אותו רשמו לאחרונה אי שם ב-1958: זכייה בגביע אירופה ובאליפות לה ליגה באותה עונה. אם הדבר אכן יתממש, הנשיא פלורנטינו פרס יצטרך לחשוב היטב מאיפה הוא מביא כסף, שכן הבונוסים אותם יקבלו השחקנים ואנשי המועדון יגיעו ל-40 מיליון יורו. כבר עכשיו הבונוסים הללו עומדים על 32 מיליון יורו, זאת אל מול ה-32.2 מיליון שריאל קיבלה כפרסים על הישגיה בליגת האלופות העונה. בשל סך הבונוסים האסטרונומי, אף חברת ביטוח לא הסכימה לבטח את ריאל בתחום הזה.

למרות ההפסד בקלאסיקו, בריאל סומכים על הברנבאו לקראת הערב, שכן אלופת אירופה לא הפסידה משחק ביתי בליגת האלופות מאז הפתיעה אותה שאלקה ב-10 במרץ 2015 עם 3:4 שכמעט השאיר את ריאל מחוץ לרבע גמר הצ'מפיונס. 13 משחקים ביתיים בליגת האלופות חלפו מאז וריאל רשמה בהם 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו עם יחס שערים של 7:37. יחד עם זאת, אחד משני המשחקים שריאל לא ניצחה היה בחצי הגמר לפני שנתיים כאשר יובנטוס רשמה 1:1 בזכות שער של אלברו מוראטה ועלתה על חשבון הבלאנקוס לגמר הצ'מפיונס.

עוד בנושא:

צ'אבי שוב עוקץ: "הבעיה הכי גדולה של כריסטיאנו רונאלדו היא מסי"

אוהדי אתלטיקו בטירוף מחוץ למלון הקבוצה

האווירה בבירת ספרד לקראת הדרבי נהדרת וכרטיסים למשחק נמכרים ב-80 עד 335 יורו. זו העונה הרביעית ברציפות בה שתי הקבוצות נפגשות בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. ב-2014 ריאל ניצחה בגמר, ב-2015 ברבע הגמר ובעונה שעברה שוב בגמר וכעת, אתלטיקו רוצה נקמה ואוהדיה כבר הפתיעו את השחקנים בליל אמש והגיעו למלון שלהם כדי להביע תמיכה. אתלטיקו מעולם לא עברה את ריאל במפגש אירופי ולמעשה, ריאל השאירה את אתלטיקו מאחור ב-14 מתוך 22 מפגשי הנוקאאוט בין הקבוצות בכל המסגרות.

הדרבי המדרידאי הוא המשחק ששוחק הכי הרבה פעמים בתולדות הכדורגל הספרדי, כאשר עד היום לריאל יש 137 ניצחונות ולאתלטיקו 67, בעוד 62 משחקים הסתיימו בתיקו. למעשה, רק בחמש השנים וחצי האחרונות שתי הקבוצות נפגשו לא פחות מ-22 פעמים, כאשר ריאל ניצחה בתשעה מקרים ואתלטיקו בשבעה, בעוד שישה מפגשים הסתיימו בתיקו. אם נרחיק קצת אחורה, הרי ששני המפגשים הקרובים יביאו את כמות הדרבים ל-30 מאז שהחל העשור ב-2010.

כריסטיאנו רונאלדו הוא מלך שערי הדרבי בכל הזמנים עם 18 (ועוד חמישה בישולים, ב-27 משחקים. אגב, הוא מעולם לא כבש בשמאל בדרבי - 16 שערים בימין, 8 מתוכם בפנדלים ועוד שני שערים בנגיחה), בעוד סרחיו ראמוס, אם ישחק בשני מפגשי חצי הגמר, יגיע ל-37 הופעות בדרבי, כאשר רק למנולו סאנצ'יס ופרנסיסקו חנטו יש יותר ממנו (42 כל אחד). אם ייכבשו שני שערים היום, הרי שהשני מביניהם יהיה ה-800 בתולדות הדרבי המדרידאי.

ב"אס" כינו את המפגש "הדרבי של אירופה". ב"מארקה" הציגו משחק מילים עם הכותרת "A un metro de la gloria" - מרחק מטר מהתהילה, אבל גם נסיעת מטרו מהתהילה, תוך שהם מראים שער יפה עם שני ילדים, אחד עם חולצה של רונאלדו והשני עם חולצה של גריזמן, הבוחנים את המסלול שעברו שתי הקבוצות העונה בצ'מפיונס. בקטאלוניה התייצבו כצפוי לצד אתלטיקו עם הכותרת: "אם כל הנקמות" ב"אל מונדו דפורטיבו".

אתלטיקו מדריד תעלה למפגש עם המדים השחורים שלה, ולא עם תלבושת האדום-לבן המסורתית. הסיבה: תקנות אופ"א לא מאפשרות לקבוצות ללבוש מדי פסים שאחד מצבעם זהה לצע המדים של היריבה, במקרה הזה הצבע הלבן במדי אתלטיקו הוא שימנע מהם להשתמש בהם הערב.

ריאל מדריד מציגה: הסנטיאגו ברנבאו מתמלא ב-8 שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully