וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט שוב פסימית: "נקודת המוצא היא שסטיב קר לא יאמן העונה"

המאמן ממשיך לעבור טיפולים וייעדר גם ממשחק 1 מול יוטה. בינתיים, דריימונד גרין ויתר השחקנים מתכוננים לרוץ לאליפות בלעדיו: "נתפלל שיחזור העונה, אך מבחינתנו מייק בראון מאמן קבוע"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
עדיין לא במיטבו. קר/AP

גולדן סטייט תפתח הלילה (בין שלישי לרביעי, 5:30, ספורט 5) את סדרת חצי גמר המערב ללא סטיב קר, שמצבו עדיין לא ברור. הווריירס הודיעו הלילה שהמאמן המוערך "יייעדר עד הודעה חדשה" וכי על אף השיפור הקל במצבו הבריאותי, מייק בראון יהיה זה שידריך את הקבוצה בימים הקרובים.

קר, שסובל ממיגרנות חריפות ומזיהומים בעקבות הניתוח שעבר בגבו לפני כמעט שנתיים (ובגינו החמיץ את 43 המשחקים הראשונים של הקבוצה בעונה שעברה), עובר בימים האחרונים טיפולים במרפאה מיוחדת באוניברסיטת סטנפורד. על פי דריימונד גרין, הווריירס יוצאים מנקודת הנחה שקר לא יחזור לאמן את הקבוצה עד סוף הפלייאוף, כך שהעוזר מייק בראון שקודם לעמדת המאמן הראשי בהיעדרו ימשיך בתפקיד. "איך שאני רואה את זה, התוכנית היא שסטיב לא חוזר העונה", אמר גרין אמר. "זו הגישה שאנחנו נוקטים בה. מייק בראון הוא המאמן שלנו ויש לנו את שאר המאמנים, ואלה האנשים שאנחנו הולכים איתם".

גרין הוסיף ש"כולנו מתפללים ומייחלים לשובו של סטיב, אבל בסופו של יום, הבריאות חשובה יותר מכל דבר אחר. אנחנו יודעים כמה הוא רוצה להיות פה איתנו, אבל הוא צריך לדאוג לעצמו. אם הוא יחזור העונה או בעונה הבאה, אנחנו יודעים שאנחנו מוכנים לכל. בתור קבוצה, נתכונן לתרחיש שסטיב לא נמצא בו".

קר סיפר בשבוע שעבר שהחל לחוש בכאבים כבר לפני כמה חודשים, אולם בשבועות האחרונים חלה החמרה והכאבים הפכו בלתי נסבלים. "לפתע דברים הידרדרו באופן דרסטי, אני לא יודע להסביר למה", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully