וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה ניצחה 2:4 את סביליה

הכחולים חגגו בדרבי אנדלוסי וסיבכו את הקבוצה של חורחה סמפאולי במאבק על המקום השלישי מול אתלטיקו מדריד. ואסקס כבש צמד לסביליה, פורנאלס, ראמירס, יורנטה וחואן קרלוס למארחת

one

המחזור ה-35 בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם הדרבי האנדלוסי בין מלאגה לסביליה. הקבוצה של חורחה סמפאולי המשיכה בדעיכה שלה והפסידה 4:2, כך שנותרה מרחק שלוש נקודות מאתלטיקו מדריד בקרב על המקום השלישי והכרטיס הישיר לליגת האלופות. בנוסף, לאתלטיקו יש מאזן ראש בראש טוב יותר ולכן זה יותר משלוש נקודות בלבד. עם זאת, הפער של סביליה מהמקום החמישי ויאריאל הוא חמש נקודות ולכן קשה לראות אותה מאבדת את הכרטיס לפחות למוקדמות האלופות. מלאגה, מנגד, ניצחה במשחק חסר חשיבות מבחינתה.

שחקני מלאגה חוגגים. רויטרס
ניצחון גדול. שחקני מלאגה חוגגים/רויטרס

סביליה עלתה ליתרון בדקה ה-30. וויסאם בן ידר העביר כדור רוחב לפרנקו ואסקס, שהמשיך פנימה וקבע 0:1 בתום מהלך קבוצתי יפה. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-38 עם בעיטה לחיבורים של פאבלו פורנאלס מ-18 מטר אחרי מסירה של רסיו. מלאגה השלימה מהפך בדקה ה-51. סנדרו ראמירס ניצל טעות קשה של ניקולאס פארחה, שלא הצליח להרחיק כדור פשוט, ובעט פנימה את ה-1:2. מלאגה החזירה עם טעות גדולה משלה כשלואיס מוניוס לא הצליח להרחיק כדור פשוט מאוד והשאיר את ואסקס מול השוער לבד, משם זה הפך ל-2:2. מלאגה כבשה שוב, הפעם בדקה ה-77. דייגו יורנטה עלה גבוה להגבהה של ראמירס ונגח יפה פנימה את ה-2:3. הרביעי הגיע בדקה ה-89 עם פנדל מוצלח של חואן קרלוס, 2:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully