וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:1 את ווטפורד

שער ענק במספרת של אמרה ג'אן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+2) העניקה למייטי רדז ניצחון חוץ חשוב, שהגדילה את הפער שלה ממנצ'סטר יונייטד החמישית לארבע נקודות

שחקן ליברפול אמרה ג'אן. רויטרס
גולאסו ענק של ג'אן/רויטרס

אמרה ג'אן. המגן/קשר של ליברפול סידר הערב (שני) לקבוצתו 0:1 יקר מאוד מול ווטפורד בחוץ, במסגרת המחזור ה-35. ולמה אנחנו מציינים קודם כל את שמו של הכובש? כי לא בכל יום רואים שער כמו זה שכבש הגרמני. ג'אן בעט מספרת חלומית מקצה הרחבה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+2). הכול היה מושלם בשער הזה, התזמון, התנועה לפני קבלת המסירה מלוקאס לייבה, העוצמה של הבעיטה, האקרובטיקה. ציון 10. בעקבות הניצחון שיפרה ליברפול את מאזנה ל-69 נקודות, שלוש יותר ממנצ'סטר סיטי הרביעית וארבע יותר מיונייטד החמישית כשלשתיהן משחק חסר. ארסנל השישית עם 60 נקודות ושני משחקים חסרים. ווטפורד, מנגד, כבר גמרה את העונה והסיכויים שתרד אפסיים.

דקה 13: פיליפה קוטיניו נפצע, אדם ללאנה נכנס במקומו.

דקה 41: ללאנה כמעט כבש שער ענק אחרי שכדור חזר אליו מגומש והוא בעט מהאוויר ועם שמאל מ-25 מטר למשקוף.

דקה 45+2: גול! לוקאס לייבה הקפיץ כדור גובה מ-40 מטר בערך, אמרה ג'אן חדר לרחבה ושחרר מספרת פשוט מדהימה מ-14 מטר בערך, זה הלך חזק ולחיבורים. לגומש אין מה לעשות חוץ מאשר להסתכל בתדהמה ולמחוא כפיים. 0:1 לליברפול.

דקה 94: איזו הזדמנות ענקית לווטפורד והרבה מזל לליברפול. סבסטיאן פרודל, דווקא הבלם האוסטרי, קיבל כדור ברחבה ובעט טיל, אבל לצערו נעצר במשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully