וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פיורנטינה: "פאולו סוזה צריך לכבד את החולצה של המועדון"

נשיא הוויולה זעם על המאמן והשחקנים אחרי ה-2:0 המביך בפאלרמו אתמול: "אני מצטער בשביל האוהדים שעשו את הדרך הארוכה לסיציליה, אנחנו מאוד מאוכזבים, מופתעים ומתוסכלים"

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
לא העונה שלו. פאולו סוזה/GettyImages

פאולו סוזה ידע ימים יפים כמאמן מכבי תל אביב ובאזל, אך העונה בפיורנטינה הוא חווה עונת בלהות של ממש. הסגולים הגיעו לשיא השפל אתמול כשהפסידו 2:0 לפאלרמו האיומה, הפסד שהעלה את חמתו של נשיא הקבוצה מריו קוגניני שהתבטא בחריפות נגד הפורטוגלי שיעזוב בוודאות בתום העונה.

"אנחנו מאוד מאוכזבים, מופתעים ומתוסכלים מההופעה החלשה של הקבוצה מול פאלרמו, אמר קוגניני, "אנחנו בטוחים שגם השחקנים מרגישים ככה. אני מצטער בשביל אוהדי פיורנטינה, במיוחד בשביל אלו שעשו את הדרך הארוכה לסיציליה. סוזה והשחקנים צריכים לכבד את החולצה של המועדון, את הסמל, המסורת והערכים של הקבוצה. אנחנו צריכים לשחק בכבוד בארבעת המשחקים שנותרו עד סוף העונה".

אחרי שסיימה חמישית וזכתה בכרטיס לליגה האירופית בעונה החולפת, פיורנטינה מאכזבת העונה עם 55 נקודות בלבד אחרי 34 מחזורים. הסגולים הפסידו לפני שבועיים גם לאמפולי החלשה בבית ומציגים יכולת חלשה לאורך כל העונה. אולם, למרות העונה המאכזבת, סוזה דווקא צפוי להיות משודרג למועדון בכיר יותר בעונה הבאה. על פי דיווחים שהתפרסמו בחודשים האחרונים, המאמן הוזכר כמועמד לרשת את תומאס טוכל בבורוסיה דורטמונד וגם את מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס, שתי קבוצות בהן הוא כיכב בעבר כשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully