וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה הבאה: הפועל באר שבע תעבור להתאמן במתחם הבית האדום

1.5.2017 / 9:40

האלופה תעזוב בחודש דצמבר את מתחם האימונים הישן בווסרמיל ותעבור לקראת סוף 2017 למתחם הנוער, שם יוקצה לה מגרש נפרד. אור אינברום, דן איינבינדר ורועי קהת על הכוונת של ברק בכר

ברני ארדוב

אחרי שהבטיחה את האליפות השנייה ברציפות, הפועל באר שבע תאיץ את ההכנות לעונה הבאה ומלבד שינויים במצבת השחקנים, יירשם שינוי משמעותי נוסף והוא במגרש האימונים. בחודש דצמבר השנה, למעשה באמצע העונה הבאה תעבור הקבוצה מווסרמיל למתחם הבית האדום ששימש עד כה רק כמתחם הנוער, ותהפוך אותו למגרש האימונים שלה.

עוד בנושא

מספרי ברזל: המספרים והשיאים של באר שבע באליפות השנייה
שוב סלטיק תהיה המכשול? הדרך של באר שבע לליגת האלופות
ויטור 9, וואקמה 9, ראדי ואוגו 8: גיליון הציונים של באר שבע
הרבה שינויים, חוזה חדש לברדה: איך תיראה ב"ש ב-2017/18?

שחקני מ.ס. אשדוד חן עזריאל, אור אינברום. לירון מולדובן
על הכוונת של באר שבע. אור אינברום/לירון מולדובן

בימים אלו נבנה בתוך המתחם חלק מהמגרש שיהיה שייך רק לקבוצה הבוגרת כאשר הצפי הוא כאמור שלקראת סוף 2017 הוא יהיה מוכן והקבוצה תעבור אליו. במהלך העונה הקבוצה התאמנה בבית האדום אך השחקנים התלוננו על התנאים בייחוד לאור העובדה שילדים רבים הגיעו לאימון, אלא שבהנהלה הבהירו שהחלק של הקבוצה הבוגרת יהיה מתחם נפרד והתנאים יהיו מקסימליים.

בצד המקצועי, בקבוצה יפנו שוב לג'קי בן זקן בנוגע לאור אינברום וינסו לצרפו כאשר גם דן איינבינדר, מרואן קבהא ורועי קהת על הפרק ואאחד מהשלושה צפוי להגיע. המגעים עם כריסטיאן מננדס נמשכים ובקבוצה מקווים מאוד לצרפו. שחקנים דוגמת וויליאם סוארס, לואי טהא, וובה בראון ובן תורג'מן, שלאחרונה קיבלו פחות דקות משחק, צפויים לקבל דקות במשחקים שנותרו עד סוף העונה כשגם דודו גורש עשוי לשוב אל בין הקורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully