וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה: "דוגארי קיבל דקות רק בגלל שידע בדיוק כמה שיערות ערווה יש לזידאן"

המגן הצרפתי הוותיק תקף את חלוץ העבר בראיון לתוכנית טלוויזיה מקומית: "אח שלי הזהיר אותי מפניו בעבר, 'אתה כבר תבין', הוא אמר לי. אם יש לו בעיה עם מה שאמרתי הוא מוזמן להגיע למארסיי ולדבר איתי"

שחקן נבחרת צרפת לשעבר, כריסטוף דוגארי. David Rogers, GettyImages
אז בכמה שיערות מדובר? דוגארי/GettyImages, David Rogers

כשכריסטוף דוגארי זכה לדקות משחק במונדיאל 1998 וביורו 2000 רבים הרימו גבה. מדוע חלוץ די בינוני מועדף על פני שחקנים אחרים, כישרוניים יותר, בטורניר הכי חשוב שיש? תיאוריות רבות עלו במהלך השנים, כשהיום (שני) הגיעה תורה של תיאוריה חדשה, באדיבותו של המגן הצרפתי הוותיק, פטריס אברה ממארסיי.

אברה לקח חלק בראיון לאחד מערוצי הטלוויזיה הצרפתית, במהלכו שוחח עם שחקן העבר וויליאם גאלאס. "אח שלי הזהיר אותי מפניו בתחילת הקריירה. 'אתה כבר תבין', הוא אמר לי. אם יש לו בעיה עם הדברים שלי, הוא מוזמן להגיע למארסיי. נשוחח על כך, אל דאגה. אני מכבד אותו, הוא אלוף העולם ואלוף אירופה, אבל אם שואלים אותי, הסיבה היחידה שבגללה הוא שיחק היא החברות העמוקה שלו עם זינדין זידאן עוד מהימים ששיחקו יחד בבורדו. הוא האיש היחיד בעולם שיודע בדיוק כמה שיערות ערווה יש לזיזו".

דוגארי בן ה-45 שותף בשלושה משחקים בטורניר הגביע העולמי ב-1998 (משחק אחד בהרכב) ובעוד ארבעה (שלושה בהרכב) באליפות אירופה בשנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully