וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: ויטסה זכתה בתואר היסטורי עם 0:2 על אלקמאר בגמר הגביע

ריקי ואן וולפסווינקל (81 ו-88) כבש צמד בגמר והעניק לקבוצה מארנהם תואר ראשון אי פעם, אחרי 125 שנה. דנמרק: קופנהאגן זכתה מעשית באליפות. אוקראינה: שחטאר קרובה להשבת התואר

שחקני ויטסה חוגגים. GettyImages
שרן ייני הפסיד מענקים. שחקני ויטסה חוגגים/GettyImages

ויטסה זכתה הערב (ראשון) בתואר ראשון בתולדותיה, לאחר שניצחה 0:2 בגמר הגביע את אלקמאר. הקבוצה מארנהם, שהפסידה בשלושת הגמרים הקודמים שלה (האחרון שבהם ב-1990) וגם בליגה לא סיימה אפילו כסגנית מאז 1915, השיגה את ההכרעה המאוחרת בזכות החלוץ ריקי ואן וולפסווינקל, שנגח לרשת בדקה ה-81 והשלים צמד בדקה ה-88. הקבוצה בה החל את העונה שרן ייני ובמדיה שיחקו לפני כן גם חיים מגרלשווילי ודן מורי, עשתה היסטוריה לעיני יותר מ-46 אלף אוהדים ברוטרדם.

ויטסה חיכתה לגביע הזה 125 שנה, וזהו זמן ההמתנה השלישי באורכו של מועדון מקצועני להשגת תואר כלשהו. רק סט. ג'ונסטון הסקוטית (130 שנה) ומידלסברו האנגלית (128) חיכו יותר. אל טקס הענקת הגביע עלו שחקני ויטסה עם גלימות אדומות.

* דנמרק: קופנהאגן זכתה מעשית באליפות שנייה ברציפות ו-12 בתולדותיה, אחרי שהביסה 0:3 את לינגבי משלושער של אנדריה פאבלוביץ' הסרבי וראתה את השנייה בטבלה ברונדבי מסיימת רק ב-1:1 ביתי מול סונדרייסקה. הפער בין הקבוצות עומד על 15 נקודות ובקופה נותרו בדיוק 15, כשלקופנהאגן גם הפרש שערים עדיף בהרבה (23 יותר).

* אוקראינה: שחטאר דונייצק קרובה לאליפות עשירית בתולדות המועדון וראשונה מאז 2014. אחרי שנתיים כסגנית של דינמו קייב, שחטאר שמרה על פער 14 הנקודות מיריבתה, כשבקופה נותרו 15 בלבד. על שער הניצחון ב-0:1 על אולכסנדריה היה חתום הארגנטינאי פקונדו "צ'וקי" פריירה, שבדקה ה-81 קבע 0:1 אחרי בישול של דריו סרנה. החלוץ בן ה-26, שקיבל את הכינוי שלו בגלל הדמיון לבובת האימה צ'אקי, עלה לראש טבלת המבקיעים עם 12 שערי ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בניצחונה של קופנהאגן

* טורקיה: בשיקטאש הפסידה 3:1 במשחק העונה לאיסטנבול בשאקשהיר, שצימקה את הפער לארבע נקודות בלבד, חמישה מחזורים לתום העונה. המארחת פתחה בבליץ עם שלושה שערים תוך פחות מ-20 דקות: צמד (7 ו-18) של ג'נגיז אונדר בן ה-19 ושער של עמנואל אדבאיור (12). דמבה בה קיבל דקות ראשונות אחרי תשעה חודשים, מאז הפציעה הקשה בסין, וצימק בדקה ה-87 עבור האלופה המכהנת, שעדיין תלויה בעצמה אך צריכה לפגוש את פנרבחצ'ה בשבוע הבא.

* עוד בטורקיה: סמואל אטו הוכיח שכוחו עדיין במותניו וכבש שלושער תוך פחות מחצי שעה ב-2:5 של אנטליאספור על אדנאספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully