וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: מרפי הולוואי יחמיץ את מחזורי הסיום של העונה

30.4.2017 / 18:50

הסנטר האמריקאי (27, 2.01) המצטיין, שרשם העונה 15.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק, יחזור לארה"ב בשל סיבות אישיות ולא ישחק עוד העונה. גלבוע הפסידה בכל המשחקים בהם לא שותף

שחקן הפועל גלבוע גליל מרפי הולוואי. לירון מולדובן
קיבל את אישור הקבוצה. מרפי הולוואי/לירון מולדובן

שחקן הפועל גלבוע/גליל מרפי הולוואי ישוב הלילה (בין ראשון לשני) לארה"ב בשל עניינים אישיים ולא יחזור העונה עוד לישראל. בגלבוע נעתרו לבקשתו של הולוואי, אחד המצטיינים של הקבוצה בליגה, וישארו עם שלושה זרים עד לסיום העונה בעוד שבועיים, כשמתחת לסל מחזיק אריאל בית הלחמי רק בשני שחקנים - הפורוורד אריק גריפין והסנטר הישראלי עמית ביר-כץ.

הולוואי (27, 2.01) הגיע לגלבוע הקיץ אחרי עונה אחת בליגה הצרפתית, כשברקורד שלו תקופה בליגה הלאומית במדי אליצור קרית אתא והפועל כפר סבא. עם הגעתו התגלה כאחד משחקני הפנים המובילים בליגת העל. ב-24 משחקים בהם שותף רשם הולוואי 15.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. גלבוע/גליל הפסידה בכל חמשת המשחקים מהם נעדר, ואילו במשחקים בהם שותף ניצחה הקבוצה ב-12 והפסידה מספר זהה.

בגן נר כבר השלימו פחות או יותר עם העובדה כי לא יהיו העונה בפלייאוף, אך לא שוכחים איך בתחילת העונה סומנה הקבוצה כאחת משתי המועמדות הבולטות לירידה ובכל זאת הייתה במאבק על הפלייאוף והרחק מאזור הסכנה. בגלבוע רוצים לסיים את העונה ברגל ימין וישאפו לנצח כמה שיותר משחקים מהארבעה שנותרו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully