וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים ניצחה ותהיה לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות

נגיחה של הובנר (90) העניקה לקבוצה המפתיעה 0:1 דרמטי על פרנקפורט (ללא טואטחה הפצוע) והיא עלתה למקום השלישי. המבורג הובסה 4:0 על ידי אוגסבורג וירדה למקום ה-16 המוליך למבחנים

שחקני הופנהיים חוגגים. GettyImages
הישג היסטורי למועדון. שחקני הופנהיים חוגגים/GettyImages

המחזור ה-31 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם 0:1 דרמטי של הופנהיים על פרנקפורט, מה שהבטיח למנצחת העפלה היסטורית לליגת האלופות והתקדמות אל המקום השלישי על חשבון דורטמונד. לפני כן הצליחה אוגסבורג להשיג ניצחון 0:4 ענק וחשוב מאוד מול המבורג במאבק התחתית.

בנימין הובנר שחקן הופנהיים נוגח מעל הגנת איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
נגד הקבוצה של אבא. בנימין הובנר כובש בנגיחה/GettyImages

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 0:1

שער דרמטי של הבלם בנימין הובנר בדקה ה-90, העניק לאחת מהפתעות העונה עוד ניצחון חשוב והעלה אותה מעל דורטמונד, אל המקום השלישי המעניק כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. תוצאות השבת כבר הבטיחו מעשית להופנהיים את המקום בין ארבע הראשונות, אבל יוליאן נאגלסמן ושחקניו עשו זאת באופן רשמי עם שער שני העונה של הובנר בן ה-27, בנגיחה חזקה אחרי כדור קרן של סבסטיאן רודי. אגב, הכובש הוא בנו של ברונו הובנר, המנהל הספורטיבי של פרנקפורט. טאלב טואטחה, שכבש וסייע לפרנקפורט להעפיל לגמר הגביע בשבוע שעבר, נעדר בגלל פציעה בקרסול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני אוגסבורג חוגגים. GettyImages
שחקני אוגסבורג חוגגים/GettyImages

אוגסבורג - המבורג 0:4

ערב אומלל במיוחד להמבורג. הדינוזאורים הושפלו, הובסו ונרמסו מול יריבתם לתחתית ושוב ירדו אל המקום ה-16 הכל כך מוכר להם בשנים האחרונות ושמוביל אל משחקי המבחן מול השלישית בליגת המשנה בתום העונה. מי היה מאמין שגם אחרי ריצה מרשימה של תוצאות לא מזמן, המבורג שוב תדרדר אל התחתית הלוהטת?

חליל אלטינטופ הוותיק והטוב כבש צמד (28 ו-43), פיליפ מקס כבש (76) ובישל לראול בובאדיז'ה (85) ואוגסבורג השפילה את המבורג בדרך אל המקום ה-13 ולפתיחת פער של שתי נקודות ממנה ושש מאינגולשטאדט במקום ממנו יורדים אוטומטית אל הליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully