וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיק בילבאו חזרה למקום השישי עם 0:3 בחוץ על סלטה ויגו

ראול גרסיה כבש צמד ראשון במדי הבאסקים והוביל את קבוצתו בחזרה למקום המוליך לליגה האירופית. אלאבס רשמה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה בלה ליגה עם 1:4 על בטיס, ניצחון לאייבר

one

בווידאו: תקציר הרביעייה של אלאבס

המחזור ה-35 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במפגש הצהריים נפרדו אוסאסונה ודפורטיבו לה קורוניה ב-2:2, כשלאחר מכן הביסה אלאבס 1:4 בחוץ את בטיס ואילו אייבר ניצחה 0:2 את לגאנס. אתלטיק בילבאו שבה למקום השישי המוליך לליגה האירופית, אחרי 0:3 בחוץ על סלטה ויגו.

ראול גרסיה שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
בדרך לאירופה. ראול גרסיה/GettyImages

סלטה ויגו - אתלטיק בילבאו 3:0

צפו בתקציר

הראש של המארחת בחצי גמר הליגה האירופית, והבאסקים ניצלו זאת כדי להשיג ניצחון חוץ ולחזור למקום השישי על חשבון היריבה המושבעת ריאל סוסיאדד. סלטה לא ניצחה את אתלטיק בילבאו בבית במסגרת הליגה מאז 2003, והפעם נכנעה לצמד ראשון במדי הבאסקים של ראול גרסיה (35 ו-50) ולשער בכורה העונה של המחליף מיקל ריקו (83). הפסד שלישי רצוף לסלטה, שביום חמישי תארח את מנצ'סטר יונייטד.

תקציר: אלאבס - סלטה ויגו 1:3. one
אלאבס חוגגת בחוץ. כריסטיאן סנטוס, מימין, עם חבריו/one

בטיס - אלאבס 4:1

צפו בתקציר

האורחת רשמה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה בלה ליגה והתבססה במקום ה-10. רובן פארדו כבש שער נהדר בדקה ה-12 וסידר לבטיס יתרון, אבל המחצית השנייה הייתה כל כולה של אלאבס. ננאד קרסטיצ'יץ' ניצל איבוד כדור רשלני והשווה בדקה ה-48, לפני שכריסטיאן ויגאראי בישל פעמיים לרובן סוברינו (54) וכריסטיאן סנטוס (58) והמחליף הסרבי אלכסנדר קטאי חתם בתוספת הזמן.

אוסאסונה - דפורטיבו לה קורוניה 2:2

צפו בתקציר

אחרי שחטפה 7:1 מברצלונה במחזור הקודם וירדה רשמית, נועלת הטבלה קיוותה לנחם את אוהדיה מול לה קורוניה, שערב המחזור הוליכה בשבע נקודות על פני ספורטינג חיחון שנמצאת מתחת לקו האדום. אלא שליריבה היו תוכניות אחרות, וזה נגמר בחלוקת נקודות. ג'ון מונדרגון העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, גילרמה הפך (18 ו-70) אך חואנפראן כבש שער עצמי וקבע את תוצאת המשחק.

אייבר - לגאנס 0:2

צפו בתקציר

לאייבר: קיקה (62), סרג'י אנריק (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully