וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"סאן": "ויין רוני שתה ובילה עם בחורה לפני הדרבי מול סיטי"

בעיתון הרכילותי הלונדוני טוענים שמלך שערי מנצ'סטר יונייטד בילה ושתה בירות בפאב שעות ספורות לפני הדרבי שבו הוא סופסל ולא שותף. עד ראייה: "הוא שתה לפחות חמש כוסות של סטלה בפאב"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. רויטרס
יסיים קריירה מפוארת ביונייטד בתום העונה? ויין רוני/רויטרס

ויין רוני, מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, לא נהנה מעונה טובה במיוחד מבחינה אישית. רוני לא שותף בדרבי האחרון של הקבוצה ב-0:0 מול מנצ'סטר סיטי, זאת למרות שהקבוצה חסרה את זלאטן איברהימוביץ' החלוץ השבדי הפצוע והיום (ראשון) ה"סאן" הלונדוני מפרסם שהשחקן נצפה בבאר עם בחורה כשהוא שותה בירות ממש שעות ספורות לפני הדרבי.

העיתון הרכילותי הלונדוני תקף את החיים הפרטיים של רוני וטוען שהוא פלרטט עם בחורה ברונטית מאחורי גבה של אשתו באותו ערב. ב"סאן" פרסמו תמונה של רוני, שמאוחר יותר התברר שהיא בכלל מאוגוסט 2014, כך שהוכחה של ממש אין לאירוע הזה, אלא רק ציטוט של עד ראייה שאמר: "הוא שתה כמה כוסות של סטלה, לפחות חמש כוסות. לא כך אמור להתנהג כדורגלן מקצוען. רוני רשם העונה רק עשר הופעות בהרכב הפותח של ז'וזה מוריניו בליגה כש-13 פעמים הוא נכנס כמחליף ומעמדו התערער מאוד לעומת העונה שעברה שבה הוא היה שחקן הרכב קבוע. בינתיים נמשכים הדיווחים על כך שרוני יעזוב את יונייטד בתום העונה ויעבור לאחת הקבוצות העשירות בסין תמורת הרבה מאוד כסף.

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully