וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף ואלברמן מתנדנדים, ארבעה זרים יצורפו: השינויים במכבי תל אביב

30.4.2017 / 7:15

המנהל המקצועי בדילמה, הקשר הוותיק עשוי להיות חלק ממהפכה בגזרת הישראלים, ואפילו ההישארות של קיארטנסון וראיקוביץ' מוטלת בספק. מכבי תל אביב מלקקת את הפצעים ומצהירה: "נחזיר את האליפות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. מתיחת פנים בעונה הבאה. ארבעה זרים חדשים יגיעו

מכבי תל אביב תעבור מתיחת פנים משמעותית ואולי אף מהפכה של ממש בסגל לקראת העונה הבאה. עדיין לא ברור האם ג'ורדי קרויף יהיה האיש שיהיה אמון על בניית הקבוצה, אבל בין אם ההולנדי ימשיך לעונה שישית ובין אם הוא יחליט לעזוב, סגל הקבוצה צפוי להשתנות מתוך הכרה בכך שהסגל הנוכחי לא מספיק איכותי כדי לקחת מהפועל באר שבע את האליפות אחרי שנתיים רצופות שהיא עושה זאת. השינוי המשמעותי אמור להיות בעמדת הזרים. מכבי תל אביב תשאף להתחזק בזרים הרבה יותר טובים מאלה שקרויף הביא לקבוצה. הבלם הברזילאי רמון יסיים את חצי עונת ההשאלה ויעזוב. חברו הקשר מרסלו אמנם נקנה בסכום עצום של 1.6 מיליון דולר, אבל הוא ברמה לא מספיק גבוהה ולא בטוח שמכבי תשאיר אותו כאשר קיימת האופציה שהוא יושאל.

רובן מיקאל שפתח טוב את התקופה במכבי, הלך ונעלם וספק אם מכבי תאריך את חוזהו. לאוסקר סקאריונה יש חוזה לעונה נוספת בשכר של 900 אלף יורו נטו ובמכבי רוצים שהוא יעזוב. לא מן הנמנע שהוא יעזוב ומכבי תשתתף בשכרו אם לא ימצא קבוצה שתשלם לו את השכר הזה. שני זרים שמכבי הצליחה איתם הם וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ', אבל גם הישארותם מוטלת בספק. ראיקוביץ' רוצה להתקדם לליגה טובה יותר והוא ינסה למצוא קבוצה שתקנה אותו ממכבי תל אביב בסכום של 6 מיליון יורו, פי שניים מהסכום בו מכבי רכשה אותו מהכוכב האדום בלגרד. באשר לווידאר קיארטנסון, יש למכבי תל אביב הצעה כספית מזניט סנט פטרסבורג כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, אבל עדיין לא ברור אם הוא עוזב. כך או אחרת, דומה שהקבוצה תצרף ארבעה זרים חדשים תצרף ואולי אף יותר.

עוד בנושא:

עוד תואר הלך: מכבי תל אביב הפסידה 2:1 לבאר שבע, שזכתה באליפות
בניון: "לא רצינו שיחגגו אצלנו", וידיגאל: "לא הפסדנו את האליפות היום"

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
יעזוב לטובת הצעה משודרגת? ראיקוביץ'/ברני ארדוב

2. מהפכה גם בגזרת הישראלים

במכבי תל אביב החליטו, כך כבר נכתב כאן מזמן, לדחות את השיחות עם השחקנים הישראלים על הארכת החוזים גם כיוון שלקבוצה עוד צפוי גמר גביע המדינה. ברק יצחקי, טל בן חיים הבלם, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, יובל שפונגין ויוסי בניון לא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה. יצחקי, בניון ובן חיים הבלם אמורים לקבל הצעות לחוזה חדש. בן הרוש ושפונגין צפויים לעזוב. אלברמן מתנדנד. "הקבוצה הזו זקוקה לריענון רציני", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "במשחק הזה מול באר שבע ראינו עד כמה מכבי תל אביב קבוצה עייפה ועד כמה הפועל באר שבע קבוצה רעננה ורעבה. מכבי תל אביב צריכה לקראת העונה הבאה שמונה עד עשרה שחקנים חדשים כאשר מחצית מהם חייבים להיות שחקנים זרים. גם הקהל צמא לשחקנים חדשים ואיכותיים שיכניסו משב רוח חדש למועדון". במכבי יתמקדו בלנפק תשובות לעליונות הפיזית שהיתה לשחקני הפועל באר שבע מולם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. ברני ארדוב
גם הוא יעזוב? אלברמן/ברני ארדוב

3. סימן שאלה סביב עתידו של קרויף במועדון

ג'ורדי קרויף לא ישב אתמול על הספסל מאחורי ליטו וידיגאל. במכבי תל אביב לא סיפקו הסבר להחלטה של ההולנדי לעזוב את הספסל דווקא במשחק הכל כך חשוב של מכבי תל אביב העונה. קרויף כאמור מתלבט באשר להמשך דרכו. בתום חמש שנים במכבי תל אביב גם הוא יודע שהגיע הזמן לשנות אווירה ולהתקדם למקום חדש, אבל ספק אם תהיה לו הצעה טובה יותר מזו שיש לו במכבי תל אביב בשורותיה הוא גם משתכר סכומים גבוהים מאוד כמנהל מקצועי והוא גם זוכה לתנאי עבודה נוחים מאוד. שחקן במכבי תל אביב אמר אמש: "כן ג'ורדי או לא ג'ורדי, העיקר שלקראת העונה הבאה ייבנה כאן סגל בשלב מוקדם ושנצא פעם אחת למחנה האימונים עם מרבית השחקנים שמאיישים את עמדות המפתח לאורך העונה".

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
יקבל עוד צ'אנס? וידיגאל/ברני ארדוב

4. וידיגאל משוכנע שמגיע לו צ'אנס

ליטו וידיגאל רוצה מאוד לממש את החוזה שלו לעונה הבאה. המאמן הפורטוגלי חזר אתמול על דבריו בצורה נחרצת והוא ממש לא מתכוון לעזוב כפי שעזבו מרבית המאמנים הזרים של מכבי תל אביב. "אני לא נמצא כאן מתחילת העונה", הזכיר וידגיאל למי ששכח. "אני מרגיש שהקבוצה השתפרה מאז שהגעתי, אבל אני בטוח שהיא תהיה הרבה יותר טובה בעונה הבאה. אני רוצה להכין את מכבי תל אביב לעונה הבאה מההתחלה כדי שנוכל להחזיר הביתה את האליפות. גם בעונה שעברה מכבי תל אביב לא זכתה באליפות ואפילו לא בגביע. אני מקווה שאנחנו נגמור את העונה עם גביע ונוכל להתחיל את ההכנות לעונה הבאה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
האליפות תחזור? ייני/אדריאן הרבשטיין

5. ייני: "רובנו לקחנו קשה את אובדן האליפות. נחזיר אותה בעונה הבאה"

בערב העגום של מכבי תל אביב אתמול מצא שרן ייני בכל זאת את חצי הכוס המלאה. "כדורגל בא בגלים והגל הזה שעברנו עם השנתיים בלי אליפות יעשה לנו טוב. אני משוכנע שהחברים שלי ואני מאוד רעבים לאליפות בעונה הבאה. אנו כואבים ומאוכזבים שלא עשינו את זה העונה. אנחנו כואבים וכועסים שקבוצה אחרת חגגה אליפות כאן בבית שלנו ואנחנו נביא את כל האנרגיות שלנו לעונה הבאה ונעשה הכל כדי להחזיר למכבי תל אביב את האליפות. רובנו לקחנו קשה את אובדן האליפות. אני לא יכול להגיד שכל השחקנים לוקחים באותו אופן את אובדן האליפות העונה, כי כל אחד לוקח אחרת את הדברים. אבל אני משוכנע שמי שהרגיש הערב כאב עצום, יביא איתו בעונה הבאה את כל מה שיש לו כדי להחזיר למכבי תל אביב את האליפות אחרי שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully