וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לחמד ו-63 לכיאל בהפסד השני ברציפות של ברייטון

אחרי שהבטיחו את העלייה לפרמיירליג, השחפים הפסידו גם לבריסטול סיטי (1:0). ניר ביטון לא שותף ב-1:5 של סלטיק באולד פירם, ניצחון לרוני לוי ואנורתוזיס, האליפות של מאריבור נדחתה

בירם כיאל שחקן ברייטון בין שחקני בריסטול סיטי. GettyImages
שוב הפסידו. בירם כיאל/GettyImages

* נראה שאחרי שהבטיחה את עלייתה לפרמיירליג, ברייטון סיימה את העונה. במחזור הקודם היא הפסידה לנוריץ' והערב (שבת) רשמה הפסד נוסף - הפעם 1:0 לבריסטול סיטי. תומר חמד (90 דקות) ובירם כיאל (62) פתחו בהרכב של השחפים.

* ניר ביטון ישב על הספסל וצפה בהצגה אדירה של סלטיק, שמחצה 1:5 באייברוקס את ריינג'רס ורשמה את ניצחון החוץ הגבוה ביותר שלה באולד פירם במסגרת הליגה הסקוטית. זו הייתה הפעם הראשונה שהאלופה כבשה חמישייה במגרש הביתי של היריבה, כשסקוט סינקלייר (7 בפנדל), לי גריפית'ס (18), קאלום מקרגור (52), דדריק בויאטה (66) ומיקאל לוסטיג (87) השתתפו בחגיגה. קני מילר (81) רק צימק עבור המפסידה, שהודחה בידי סלטיק גם בחצי גמר הגביע לפני שישה ימים. לסיום העונה בסקוטלנד נותרו עוד ארבעה מחזורים, וסלטיק הבלתי מנוצחת (30 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) תגיע ל-100 נקודות אם תנצח לפחות פעמיים.

* אחרי שני הפסדים ותיקו בשלושת משחקיה האחרונים, אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי שבה למסלול הניצחונות, כשרשמה 3:4 דרמטי על אומוניה ניקוסיה במסגרת הפלייאוף העליון בקפריסין. אומוניה חזרה למשחק בדקה ה-73 כשקבעה 3:3, אך פנדל מדויק של אנדרה אלבס העניק לקבוצה של רוני לוי ניצחון דרמטי. אנורתוזיס תסיים בכל מקרה את העונה במקום השישי.

* מאריבור, ללא מרואן קבהא הפצוע וסינטאיהו סלליך שלא נכלל בסגל כבר תקופה ארוכה, סיימה ב-0:0 בחוץ מול אולימפיה לובליאנה וחגיגות האליפות שלה נדחו למחזור הבא. כרגע הפער בפסגה עומד על 14 נקודות, כשבקופה נותרו 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully