וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס מהלל את כריס פול, תומאס ממשיך לרגש את ארצות הברית

רכז הקליפרס כיכב וכפה על יוטה משחק 7 בסדרה, מאמנו התמוגג: "זה הכול הוא, הוא היה מדהים". כוכב בוסטון ישתתף בלוויית אחותו, בראדלי: "אתמוך בו בכל דרך". קריאות "תתפטר" להויברג

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול. AP
לא התכוון ללכת הביתה. פול/AP

הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA כמעט לגמרי מאחורנו, ואחרי עלייתן של וושינגטון ובוסטון הלילה (בין שישי לשבת) נותר רק המשחק המכריע בין יוטה לקליפרס על הכרטיס האחרון לסיבוב השני.

בנושא אחר, בארצות הברית מדווחים כי אורלנדו מתכוונת לפנות לג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דייויד גריפין, ולהציע לו את תפקיד נשיא הכדורסל של המועדון. חוזהו של גריפין בקאבס מסתיים בקיץ, וטרם החלו שיחות בין הצדדים לחידושו. למרות זאת, על פי ההערכות הוא יבחר להישאר בשורות האלופה ויוותר על ההצעה מהמג'יק.

דוק ריברס התמוגג מהתצוגה של כריס פול (29 נקודות ו-8 אסיסטים) ה-93:98 על יוטה: "זה הכול כריס. הוא בן אדם כל כך תחרותי. כשאתה מצרף את זה לכישרון והרצון שלו, זו הסיבה מדוע הוא משחק ככה במשחקים גדולים. הוא היה מדהים, פשוט הרג את המשחק בשבילנו".

עוד בנושא

וושינגטון ובוסטון ניצחו בחוץ ועלו, הקליפרס כפו על יוטה משחק 7

שחקן בוטסון אייברי בראדלי. AP
רותח. בראדלי/AP

כריס פול: "אנחנו עושים את זה ביחד. באתי לג'ורדן במהלך אחד מפסקי הזמן ברבע האחרון ואמרתי לו שצריך למצוא את הדרך. היינו בסיטואציות האלה כבר מספר פעמים בעבר. אתה צריך פשוט לעלות על הפרקט ולנסות להישאר בתוך הרגע".

גורדון הייוורד: "יש ימים שהם יהלומים, ויש כאלה שהם סתם אבנים. לא זרקנו טוב הלילה. הגענו לזריקות שרצינו, וזה דבר חיובי עבורנו. זה החלק החשוב לדעתי, שהגענו למצבים טובים. הכנסנו את עצמנו לבור שכבר היה קשה לצאת ממנו, אני לא חושב שהיינו לחוצים, פשוט לא הצלחנו הלילה".

אייזיה תומאס ממשיך לרגש את ארצות הברית. כוכב בוסטון יצא לאחר המשחק (83:105 על שיקגו) והבטחת ההעפלה להשתתף בלוויית אחותו. אייברלי בראדלי סיפר שהוא מתכנן להגיע לתמוך בחברו בלוויה, אם לוח הזמנים יאפשר לו את הנסיעה. "אם לא אוכל להיות שם", אמר, "אני אדאג לתמוך בו בכל דרך שאני יכול, כדי שיידע שאני שם בשבילו".

באשר למשחק, בראדלי סיפר ששאב מוטיבציה מיוחדת מדברי ג'ימי באטלר לאחר משחק 5 ("אי אפשר לתת לבחורים כמו אייברי לקלוע עלינו 20 נקודות"), והודה: "לקחתי את זה אישית. אני בדרך כלל לא אומר כלום, אלא פשוט משחק חזק, אבל אני חושב שכל השחקנים צריכים לכבד את המשחק ואת השחקנים שמולם. אני מרגיש שניצחתי בקרב.

"אני שמח עבור בראדלי", אמר בראד סטיבנס, שלראשונה בקריירה צלח סדרת פלייאוף. "היה לו קל בחודשיים שהוא החמיץ, אבל אני שמח שזה לא היה באפריל-מאי. הוא משחק נהדר כרגע, אולי המנוחה עשתה לו טוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני וושינגטון ג'ון וול, בראדלי ביל. AP
"באנו נחושים". וול עם ביל/AP

סטיבנס גם בא להגנתו של מאמן שיקגו פרד הויברג. אוהדי המארחת התקשו לקבל את התצוגה של השוורים, ואת ההדחה אחרי יתרון 0:2 שהושג בזכות צמד ניצחונות חוץ. הם שרקו בוז לשחקנים שלהם ברבע השלישי, כאשר ההפרש לטובת בוסטון התקרב לאיזור ה-30, ובסופו של דבר גם פנו נגד המאמן וצעקו לו להתפטר. סטיבנס התקשה לעמוד בזה ונקלט בעדשת המצלמה כאשר הוא מסנן "תשתקו".

"היה משחק מתסכל, אין ספק", אמר הויברג בסיום והבהיר כי הוא מבין את כעסם של האוהדים, "הצורה שבה פתחנו את הסדרה, ולא הצלחנו לגמור אותה".

ג'ון וול, שקלע 42 נקודות והוסיף 8 אסיסטים בניצחון 99:115 על אטלנטה: "באנו לפה מרוכזים ונחושים כי רצינו לעשות להם מה שעשו לנו לפני שנתיים. ביל ואני הובלנו את הדרך, החברים שלנו הבינו מה צריך לעשות. לא רצינו לשחק משחק 7".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully