וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "גאה בשחקנים, הפסדנו לקבוצה הטובה באירופה"

מאמן דרושאפקה נפרד מהיורוליג, אך לא מוריד את הראש: "הוכחנו לכולם שאנחנו קבוצה ברמה הגבוהה ביותר בכל המובנים". וונאמייקר: "עשינו דברים שאף אחד לא ציפה", אנדרסון: "נתנו פייט"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
אקורד הסיום. דיוויד בלאט/GettyImages

העונה האירופית של דיוויד בלאט הגיעה אמש (שישי) לסיומה, עם הפסד ביתי של דרושאפקה לריאל מדריד, שהשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר והעפילה לפיינל פור. הטורקים, שהשתחלו ברגע האחרון לפלייאוף וגם הצליחו לגנוב את הביתיות בסדרה עם ניצחון מרשים במדריד, נכנעו בפעם השניה ברציפות באולמם הביתי לאיכות של הבלאנקוס, וסיימו את דרכם במפעל.

"ברכות לריאל מדריד ומאמנה פבלו לאסו על ההעפלה לפיינל פור", אמר בלאט לאחר המשחק, "אני יודע היטב מה המשמעות של זה, איך זה מרגיש וכמה זה קשה - בעיקר העונה כאשר הליגה הייתה הקשה ביותר אי פעם. אני מאוד גאה בשחקנים על עונת היורוליג שלנו. אני חושב שהוכחנו לכולם שאנחנו קבוצה ברמה הגבוהה ביותר בכל המובנים, וכי בנינו בסיס אוהדים מעניין ומגוון שילווה אותנו מהיום שנים קדימה. הפסדנו 3:1 לקבוצה הכי טובה, בנקודת הזמן הזו, באירופה. זו תוצאה הוגנת, הם היו יותר טובים. אנחנו לא מרוצים שלא ניצחנו בבית, אבל זה לא משנה את העונה הטובה שלנו".

בראד וונאמייקר: "ברכות לריאל מדריד. שיחקנו נגד קבוצה נהדרת שידעה איך לנצח את המשחק. אני גאה בקבוצה ובאיך שנלחמנו. העונה הייתה נהדרת, צמחנו יחד כל העונה כקבוצה. הגענו לפלייאוף ועשינו כמה פעמים דברים שאף אחד לא ציפה שנעשה. זו הייתה עונה היסטורית למועדון".

ג'יימס אנדרסון: "נתנו פייט נהדר, אבל זה לא הספיק. אך אחד לא ויתר לרגע והשקענו הרבה מאמצים. השגנו הרבה העונה, הייתה עונה נפלאה. סיימנו בין שמונה הראשונות ולא היינו רחוקים מהפיינל פור. ניצחנו את רוב קבוצות הצמרת, בבית ובחוץ. לגבי האוהדים שלנו, הם סיפקו לנו תמיכה נהדרת לאורך העונה, והמספר שלהם גדל ממשחק למשחק. אנחנו יכולים להיות גאים במה שהשגנו".

עוד בנושא

אולימפיאקוס כפתה משחק 5 מול אנאדולו, ריאל העפילה לפיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully