וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה לגמר הפלייאוף עם 21:22 על רמה"ש

הקבוצה של סער פרנקל השלימה 1:2 בסדרה עם ניצחון מותח ותפגוש בגמר את מכבי תל אביב, שסיימה ראשונה את העונה הרגילה. דניאל פרידמן בלט במאני טיים, קראצ'יץ' ורוזנטל כיכבו

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ניב אהרונסון
שוב בגמר. סער פרנקל/ניב אהרונסון

מכבי ראשון לציון מול מכבי תל אביב. זו תהיה סדרת הגמר של עונת 2016/17 בליגת הכדוריד, כך נקבע היום (שישי), אחרי שהקבוצה מעיר היין ניצחה 21:22 את א.ס רמת השרון והשלימה ניצחון 1:2 בסדרה כולה. רמת השרון חלמה לעשות היסטוריה ולהעפיל לגמר לראשונה בתולדותיה, אבל שוב נכנעה במשחק שלישי בחצי הגמר ושוב על חודו של שער אחד בלבד, בדיוק כמו לפני שנתיים מול הפועל ראשון לציון.

אבל ראשון לציון פתחה טוב יותר, ועצירות של יוליאן סטראט בשער בצירוף שערים של דניאל פרידמן ועומר גרא קבעו 19:22 לזכות הקבוצה מעיר היין לקראת הסיום, כשגם שערים של יותם טל והדר מצליח לא מספיקים ומצמקים ל-22:21 בלבד. איבן קראצ'יץ', ולדי קופמן ויוני רוזנטל בלטו עם ארבעה שערים כל אחד, בעוד עמית גיל (חמישה שערים) והדר מצליח (ארבעה) הצטיינו אצל רמת השרון המאוכזבת.

בסדרת הגמר תפגוש ראשון לציון את מכבי תל אביב בשחזור הגמר מהעונה שעברה, כשהצהובים שסיימו את העונה בראשות הטבלה יזכו ליתרון ביתיות. הסדרה תצא לדרך ב-12 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully