וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מכבי נתניה: "עשרות אלפים מאושרים". דראפיץ': "זה הכי מרגש"

28.4.2017 / 18:09

התפרצות של שמחה בנתניה: 9,000 הצופים קראו לערן לוי להישאר, הוא לקח את המיקרופון ושר: "שלום לליגה השנייה". אייל סגל הבטיח בדמעות: "נבנה קבוצה מרגשת", גם דראפיץ' מתמוגג

מגד גוזני

את העונה הנוכחית פתחה מכבי נתניה עם מינוס 9 נקודות. הערב (שישי) השלימה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קאמבק מופלא, כשניצחה בביתה 1:2 את בית"ר תל אביב רמלה ושבה לליגת העל אחרי שנת היעדרות אחת. צמד של שון וייסמן (13, 75) הספיק ונתן את האות לחגיגות. בסיום המשחק, קרא הקהל המקומי לערן לוי: "תישאר, תישאר, תישאר", בעוד הוא לקח את המיקרופון ושר לקהל: "שלום לליגה השנייה".

אייל סגל, מבעלי נתניה, נאם בסיום: "לפני שנה ביום העצמאות נתתי את הכסף שאפשר לקבוצה להופיע למשחק האחרון. היום, 10 חודשים אחרי שבית המשפט נתן את הקבוצה, אנחנו מסכמים מסע מופלא. 25 גברים שנתנו כל משחק את הנשמה כדי שנצמצם את הפער בעונה שהחלה עם מינוס תשע. הקבוצה עשתה מה שעשיתי מסלובו והתחברה לקהל. הרבה זמן לא היו פה 9,000 צופים. בעוד שבועיים נחגוג רשמית את העלייה ותהיה חגיגה ענקית, כל אחד מהמינויים יקבל חולצת עלייה במתנה".

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בית"ר תל אביב/רמלה ועלתה לליגת העל

אלונה ברקת מברכת

סגל המשיך לאחר מכן: "עשרות אלפי אנשים מאושרים עכשיו. תהיה לנו קבוצה מרגשת בעונה הבאה, זה יותר חשוב מלזרוק כסף. דמעות בעיניים יש לי כבר לא מעט זמן, ואני שמח שאלה דמעות של אושר".

המאמן סלובודאן דראפיץ' נראה נרגש גם כן. "לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים, כשחתמתי חוזה אמרתי שאולי אפשר לעשות משהו בלתי ייאמן", אמר. "אף אחד בעולם לא עשה דבר כזה ואני שמח שעשינו משהו כזה. היו מעט מאוד שרידים מהעונה שעברה ובנינו הכל מחדש, אני שמח שהכל התחבר מאוד מהר"

דראפיץ' הוסיף: "ליגת העל זה בהחלט משהו אחר, אבל היינו שם, ויש כאן הרבה שחקנים כישרוניים. נרצה לבנות קבוצה אטרקטיבית שהקהל יתחבר אליה. מגיע למכבי נתניה להיות בליגת העל, אין הרבה קבוצות שמסוגלות להביא כל כך הרבה אוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully