וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בית"ר תל אביב/רמלה ועלתה לליגת העל

צמד של שון וייסמן (13, 75) ביטל שער שוויון של דור ז'אן (38) ושלח את הקבוצה מעיר היהלומים לליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלבד. עכו סיימה ב-0:0 עם רמת גן ולא הבטיחה העפלה, שעריים הביסה 1:4 את נצרת עילית בקרבות התחתית

מגד גוזני

מכבי נתניה חוזרת לליגת העל. זו השורה התחתונה של המחזור ה-34 בליגה הלאומית, שנערך היום (שישי). הפועל עכו תיאלץ לדחות את החגיגות אחרי שסיימה ב-0:0 מאכזב עם הפועל רמת גן, בעוד גם קרבות התחתית מתחממים בזכות ניצחון של מכבי שעריים על נצרת עילית שמערבב מחדש את הקלפים.

אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
אווירה נהדרת באצטדיון נתניה/מגד גוזני
אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

פלייאוף עליון

מכבי נתניה - בית"ר תל אביב 1:2

איזו עונה עברה על מכבי נתניה: היא החלה אותה עם מינוס 9 ועם אווירה ירודה, אבל ההמשך היה ורוד במיוחד, והיום סיפור ההתאוששות המופלא שלה קיבל חותמת סופית, עם העפלה רשמית חזרה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. היתרון מהפועל עכו שבמקום השני צמח בעקבות הניצחון לחמש נקודות, ובעונה הבאה נראה את סלובו דראפיץ' וסביר להניח שגם את חלק מאדריכלי העלייה מנסים להותיר חותם גם בליגת העל. מילה טובה מגיעה גם לאוהדי נתניה שסיפקו אווירה נפלאה.

דקה 75: גול! שוב שון וייסמן. החלוץ השתלט על ריבאונד מתוך הרחבה ובעט מקרוב בעוצמה לרשת. 1:2 לנתניה.

דקה 60: דור ז'אן יכול היה להשלים מהפך אחרי שחטף מקוגבנייה ודהר לרחבה, אבל מעד מול השוער.

דקה 49: רוסלן ברסקי, שוב הוא, זעזע את המשקוף עם בעיטה מ-20 מטר. מיד לאחר מכן דיא סבע נשלח בכדור ארוך ומתוך מתוך הרחבה למסגרת, אך סהר חסון הדף.

דקה 43: בעיטה מעניינת של רוסלן ברסקי מ-20 מטר נעצרה אצל שוער נתניה.

דקה 38: גול! דור ז'אן ניצל תרדמת בהגנת נתניה כדי להתל בבלמים ולכבוש מהרחבה, 1:1.

דקה 31: החמצה גדולה לערן לוי. שוער בית"ר תל אביב רמלה יצא לא טוב, לוי יכול היה להכפיל, אבל במקום לעצור ולבעוט לרשת החשופה, ניסה מספרת יומרנית שהלכה החוצה.

דקה 13: גול! נתניה עלתה ל-0:1. שון וייסמן מצא את דיא סבע, שמצא אותו בחזרה במסירה חכמה ואפשר לו לבעוט פנימה לרשת החשופה.

שחקני בית"ר תל אביב רמלה חוגגים שער של דור ז'אן. מגד גוזני
לרגעים נראה היה שהשער של דור ז'אן יספיק לתיקו/מגד גוזני

הפועל עכו - הפועל רמת גן 0:0

כמו נתניה, גם עכו יכולה היתה להבטיח מעשית ההעפלה לליגת העל כעבור עונה אחת בלבד, אבל משחק חלש ודל אירועים ייאלץ אותה לחכות עוד קצת לפני שתחגוג. דווקא הפועל רמת גן, שהיתה מסוכנת יותר, יכולה להיות מאוכזבת בעקבות התוצאה.

בני לוד - הפועל קטמון 1:1

המשחק נפתח בסערה עם שער יתרון של ניבאלדו (8) ושוויון של ואיל מריסאת (14), אבל ההמשך היה הרבה פחות מרשים, ובסופו של דבר הקבוצה הסתפקו בנקודה לכל אחת.

אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 3:4

משחק מותח בעילוט: אור ברוך העלה את הפועל פתח תקוה ליתרון (15), יאיא פאטי השווה (24), סמואל גילמור נתן לקבוצה מאם המושבות את היתרון בחזרה (50) וגבי קניקובסקי קבע 1:3 (54), אבל ספואן חילו (58) וצמד של בכר עלאא (69, 83) סידרו מהפך ושלוש נקודות לביתיים.

פלייאוף תחתון:

מכבי שעריים - הפועל נצרת עילית 1:4

התפוצצות נדירה של נועלת הטבלה, שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ולפתע נמצאת שתי נקודות בלבד מעלייה מעל הקו האדום. מנגד, נצרת עילית חוזרת לגודל טבעי אחרי ה-0:1 על רמת השרון, והיא תיאלץ להמשיך להיאבק על מקומה בליגה במחזורים הבאים. גיל יצחק כיכב עם צמד בדקות 14 ו-22, אילן רנקביץ' קבע 0:3 בדקה ה-45, וגם שער מצמק של דנקאווה קופי בדקה ה-45 לא עזר לנצרת עילית, כשאוסיי מאוולי חותם את החגיגה עם שער נפלא מ-20 מטר, למשקוף ופנימה, בדקה ה-51.

הפועל ירושלים - עירוני ניר רמת השרון 1:1

שער של הייטם חלבי בדקה ה-96 סיבך מאוד את רמת השרון, שכבר נראתה בדרך לניצחון חשוב מאוד אחרי שער של מירוסלב אנטונוב (51).

הפועל עפולה - עירוני נשר 0:0

נשר עם עשרה משחקים ברציפות ללא ניצחון, וגם היא מסובכת כהוגן בתחתית, עם 35 נקודות. מנגד, עפולה רחוקה משם מאוד, וגם הנקודה הזו לא מזיקה כמובן. אביב חדד החמיץ פנדל בדקה ה-68 ומנע מנשר שלוש נקודות יקרות מאוד.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 2:1

ניצחון חשוב מאוד להרצליה, שהתרחקה קצת מהקו האדום. מנגד, ראשון לציון נותרת עם 42 נקודות. ממאדו צ'אם קבע 0:1 להרצליה מהנקודה הלבנה בדקה ה-35, נס זמיר איזן (45), אבל אורן בן ציון קבע את תוצאת המשחק עם שער משלו בדקה ה-55.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully