וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "ג'יימס בל הוא השחקן הכי יציב שלנו"

בהפועל חולון חגגו את הניצחון על מכבי חיפה, המאמן יודע: "זה ניצחון חשוב". הפורוורד שקלע 28 נקודות מאמין: "האם יכולים לזכות באליפות? כן אבל נצטרך לשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו"

one

הפועל חולון חזרה היום (שישי) למסלול הניצחונות כשגברה 74:85 על מכבי חיפה בחוץ, והשלימה סוויפ עונתי על הקבוצה הירוקה. חולון רשמה שלושה רבעים נהדרים, כשירדה לרבע המסכם ביתרון 19, אך אז ראתה את חיפה חוזרת צעד אחרי צעד למשחק, כשהיתרון הסגול עמד על 5 נקודות בלבד, 2 וחצי דקות לסיום. בשלב הזה ידעו השחקנים של דן שמיר לעמוד בלחץ ויצאו עם הניצחון. ג'יימס בל הצטיין עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"התחלנו לא טוב, עם הרבה טעויות שצריך לתקן, ותיקנו", סיכם דן שמיר את המשחק, "הרמנו את הרמה. היום עשינו אחוזים נורמליים, תקפנו נכון, מסרנו לאן שרצינו, שמרנו טוב ויכולנו לרוץ מזה. ג'יימס בל הוא השחקן הכי יציב שלנו, הוא עושה כל מה שמבקשים ממנו בשני צידי המגרש. הוא עוגן שאנחנו נשענים עליו. הוא סחב אותנו גם בתקופות הפחות טובות של האחרים, וזו גדולה של שחקן. זה ניצחון חשוב וטוב, הוא בא בזמן ונתקדם הלאה".

בל, שכאמור היה המצטיין הוסיף: "לא שיחקתי טוב נגד חיפה במשחקים הקודמים, וזה טוב שניצחנו, היינו צריכים את זה. אני פשוט מנסה לעשות את המהלכים הטובים ביותר, דן דוחף אותנו להיות הטובים ביותר. האם אנחנו יכולים לזכות באליפות? כן, אבל נצטרך לשחק את הכדורסל הטוב ביותר שלנו".

מנגד בחיפה, הפסד ביתי שני ברציפות, שהוריד את הקבוצה למקום השישי, "לא שיחקנו טוב, עשינו טעויות פשוטות בהגנה שלא היינו צריכים לעשות", סיכם עופר רחימי, "לא היינו בשטף המשחק, וחבל מאוד. חולון לחצו אותנו היטב והיה חוסר ריכוז, צריך לתקן את זה. נצטרך לעשות התאמות. אני תלוי בישראלים שלי אבל מאוד מאמין בהם, הם הביאו אותנו לפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully