וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי כבש שער היסטורי, אך גוואנגז'ו R&F הפסידה

החלוץ הישראלי הלוהט כבש את השער המהיר בתולדות קבוצתו, כשמצא את הרשת אחרי 36 שניות בלבד וציין שער שביעי העונה, אך מוליכת הטבלה אכזבה והפסידה 3:1 למדורגת 14 גויז'ו ז'יצ'נג

צילום מסך

ערן זהבי מסרב לעצור. כוכב נבחרת ישראל שמר על פסגת מלכות השערים בליגה הסינית כשכבש היום (שישי) את שערו השביעי בשבעה משחקים, אולם גוואנגז'ו R&F שלו הפסידה 3:1 למדורגת 14 גויז'ו ז'יצ'נג. על כן, זהבי וחבריו עלולים לאבד את פסגת הטבלה לשנגחאי SIPG שבמקום השני.

הפתיחה של זהבי היתה מסחררת: אחרי 36 שניות בלבד מצא החלוץ הישראלי את הרשת, כשהגיע ראשון להגבהה מאגף ימין של טאנג מיאו ונגח פנימה את השער המהיר ביותר בתולדות קבוצתו. בדקה הרביעית ניסה זהבי להשלים צמד, אך הבעיטה החופשית שלו היתה חלשה מדי ונקלטה על ידי השוער האורח. בדקה ה-18 ניסה הישראלי פעם נוספת, כשנותר לבד לגמרי ברחבה, אולם בעט חזק מעל השער. האורחת השוותה ל-1:1 בדקה ה-22 מרגליו של מייקל אולונגה הקנייתי.

במחצית השנייה היה זהבי מעט פחות דומיננטי, וכך גם קבוצתו. רנאטיניו, שהתחיל את המשחק על הספסל, נכנס, אך גוואנגז'ו R&F מיעטה לסכן את השער ובדקה ה-75 גם נענשה, כשניקיצה ילאביץ' נגח את שער הניצחון. חמש דקות בתוספת הזמן השלים הקרואטי צמד והנחיל למוליכת הטבלה הפסד בכורה העונה.

שחקן גוונאגז'ו R&F ערן זהבי. צילום מסך
לא עוצר. זהבי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully