וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה ובאר שבע רחוקות ניצחון מגמר הפלייאוף

20 נקודות של עידו סטולרו הובילו את הקבוצה של נדב זילברשטיין לניצחון 80:94 על מכבי הוד השרון וליתרון 1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. גם באר שבע קרובה לגמר עם 75:83 בכפר סבא. 20 לג'ייסון וויליאמס

שחקן עירוני נהריה עידו סטולרו. ברני ארדוב
הצגה גדולה שלו. עידו סטולרו/ברני ארדוב

משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל נמשכו גם היום (שישי) עם משחק מספר 3 בחצי גמר הפלייאוף. עירוני נס ציונה רחוקה ניצחון אחד מעלייה למעמד הגמר אחרי שגברה בבית 80:94 על מכבי הוד השרון. הפועל באר שבע לקחה את יתרון הביתיות כשניצחה בכפר סבא 75:83 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה.

עירוני נס ציונה - מכבי הוד השרון 80:94

היורדת מליגת העל עושה צעד משמעותי לקראת גמר הפלייאוף עם ניצחון יפה על הקבוצה של חנן הירשוביץ'. נס ציונה שלטה בהתמודדות מהפתיחה, ושמה את ההפסד הדרמטי מיום שלישי מאחוריה. גיל אמיתי היה אחראי על מחצית ראשונה מצוינת של הכתומים שברחו עד 31:48 אחרי 20 דקות, אך רבע שלישי טוב של איגור סימין הותיר את הוד השרון בחיים. ב-10 הדקות האחרונות, עידו סטולרו ורביב פיטשון גמרו את המשחק. סטולרו הוליך שישה קלעים בספרות כפולות עם 20 נקודות (6 מ-8 מחוץ לקשת) וגיל אמיתי הוסיף 17 משלו. את הוד השרון הוביל סטרום וורן עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים.

יניב בורגר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
ניצחון אדיר בחוץ. יניב בורגר/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 83:75

ניצחון ענק לשחקנים של יניב בורגר שהגיעו להתמודדות אחרי שאיבדו את הקלע האוטומטי דודו שמריז שגמר את העונה. באר שבע הוליכה מפתיחת המשחק בהפרש משמעותי, כשכבר ברבע הראשון הובילה ב-19 הפרש. כפר סבא פתחה את הרבע השלישי בלחץ, ודנזל ליוינגסטון צימק את היתרון עד ל-5 נקודות בלבד, אלא שג'ייסון וויליאמס הוותיק דאג להגדיל את היתרון עד 57:68 בסוף הרבע השלישי והפך את הרבע האחרון לגארבג' טיים ארוך. וויליאמס הוליך את קלעי באר שבע עם 20 נקודות, כשבן אייזנהארט הוסיף 12 ו-6 ריבאונדים. בכפר סבא בלט עדי כהן-סבן עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully