וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "ריצ'רד האוול תורם באנרגיה ובקצב המשחק"

28.4.2017 / 10:10

אחרי הניצחון השלישי ברציפות, בהפועל ירושלים מחמיאים לגבוה החדש: "הוא נראה טוב, נותן אוויר לגארדים וגם לליאור אליהו". המאמן הוסיף: "ככל שאנחנו צוברים ניצחונות, כך גם הביטחון עולה"

ריצ'רד האוול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נכנס לקצב. האוול/ברני ארדוב

הפועל ירושלים השיגה אמש (חמישי) ניצחון ליגה שלישית ברציפות - 82:84 על בני הרצליה. בקבוצה הביעו שביעות רצון מיכולותו של ריצ'רד האוול, שסיים עם 19 נקודות. "הוא נראה טוב", אמר סימונה פיאניג'אני על השחקן החדש שלו, "תורם באנרגיה ולקצב המשחק, הוא נותן אוויר גם לגארדים וגם לליאור אליהו".

על המשחק עצמו אמר המאמן הירושלמי: "זה ניצחון שלישי ברציפות, נגד שלוש יריבות שהיו בצמרת, במצב טוב מאיתנו בטופ 4, זה חשוב כי ככל שאנחנו צוברים ניצחונות, כך גם הביטחון עולה. יש לנו שני שחקנים חדשים וצריך למצוא אפשריות חדשות על המגרש. אנחנו גם צוברים נקודות לקראת הפלייאוף, ככל שנתקרב לפלייאוף אפשר להתקרב גם ליתרון הביתיות. נוכל להשתפר עוד יותר".

קרטיס ג'רלס הוסיף: "זה היה משחק טוב, עוד משחק טוב עבורנו כקבוצה. עשינו עבודה טובה בלהישאר יחד, גם כשהרצליה הובילה ידענו לחזור למשחק. היו כמה דברים שאסור שיקרו לנו בבית במחצית הראשונה. אנחנו קבוצה ואני לא עושה דברים לבד. כל שחקן יכול לבלוט בערב נתון. אנחנו משחקים טוב בחודש האחרון ומתקרבים לפלייאוף, ומציגים כדורסל טוב יותר. ריצ'רד האוול שחקן טוב, הוא תורם ומציג יכולת טובה גם באימונים, כלל שהוא ישחק יותר הוא ירגיש נוח יותר עם הקבוצה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:84 את בני הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully