וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:84 את בני הרצליה

הקבוצה מהבירה השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות אחרי שחזרה מפיגור 13 בביתה ועקפה את החבורה של מיקי גורקה בטבלה. האוול (19 נקודות) וג'רלס (18) בלטו, כארם משעור נפצע בכתפו

בר טימור ג'רום דייסון הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
משתפרים לקראת הפלייאוף. דייסון וטימור חוגגים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) 82:84 על בני הרצליה במסגרת המחזור ה-29, במשחק שנערך בארנה. זה היה ניצחון הליגה השלישי ברציפות של הקבוצה של סימונה פיאניג'אני, שמתקרבת להשגת יתרון הביתיות בסדרת הפלייאוף. עבור הרצליה, הרצף השלילי נמשך ולמרות שכבר הובילה ב-13 הפרש בשלב מסוים של המשחק, היא ספגה הפסד 19 ברציפות בבירה. אם לא די בכך, הרי שכארם משעור נפגע בכתפו במהלך המחצית הראשונה ולא חזר.

ריצ'רד האוול אמר בסיום: "ניצחנו וזה כל מה שחשוב. עכשיו אנחנו מוכנים לשבוע הבא. היינו צריכים להמשיך להילחם, הם עשו כמה ריצות והתאוששנו מהן. אהבתי את הדרך בה הקבוצה שלנו נלחמה. אני שמח להיות כאן עכשיו, לא משנה מה קרה קודם. אני בטוח שעכשיו יש לנו קבוצה לאליפות". סימונה פיאניג'אני הוסיף: "ניצחנו שלוש קבוצות שנמצאות מעלינו בטבלה בשלושת המחזורים האחרונים".

כארם משעור בני הרצליה פצוע. ברני ארדוב
פציעה מתסכלת. משעור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הרצליה פתחה בסערה ועלתה ליתרון 3:15, אבל ירושלים נגסה בהפרש והרבע הראשון הסתיים רק ב-15:19 לאורחים. הרצלונה לא נבהלה והמשיכה להראות היטב גם ברבע השני. למרות קצת עצבים מצד מיקי גורקה, היא שלטה בנעשה, עלתה ליתרון 13 וסיימה את המחצית בפלוס עשר, 34:44. ג'ף אדריאן וטוריאן גרין קלעו 11 כל אחד לאורחים, ריצ'רד הוואל סיפק 10 לירושלים. עוד לפני ההפסקה, כארם משעור נפגע בכתף ולא חזר למחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בר טימור הפועל ירושלים מול טוריאן גרין בני הרצליה. ברני ארדוב
טוריאן גרין משקיף על בר טימור/ברני ארדוב

ירושלים חזרה נהדר מחדרי ההלבשה ולפני שהרצליה הבינה מה קורה, ריצת 2:14 העלתה את המארחת ליתרון. אלא שהאורחים התאוששו וסיימו את הרבע השלישי ביתרון צנוע, 52:57. ירושלים שוב העלתה הילוך וצ'אקה של ג'רלס קבעה 61:63 לזכותה, קצת יותר משבע דקות לסיום. השיטפון נמשך וסל של טימור העלה לפלוס שמונה. הרצליה סירבה לוותר על המשחק ושתי שלשות, של לאומי וגרין, השוו ל-74:74, שתי דקות לסיום. הרצליה החזירה לעצמה את היתרון, אבל ג'רלס תפר עוד שלשה גדולה וקבע 78:80 פחות מדקה לסיום. הרצליה איזנה וג'רלס, שוב הוא, עמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו, 24.9 שניות לסוף. טריש יצא להתקפה אחרונה, עשה צעדים ואיבד את הכדור. טימור קלע רק אחת מהקו וירושלים ביצעה עבירה לפני שמעיין הספיק לזרוק שלשה והגארד צימק מהקו למינוס נקודה. דייסון נשלח לקו עם 2.2 על השעון וקלע רק פעם אחת. להרצליה לא נשאר פסק זמן והיא ניסתה כדור ארוך, שלא הלך לשום מקום. 82:84 לירושלים בסיום.

קלעו לירושלים: ריצ'רד האוול 19, קרטיס ג'רלס 18, בר טימור 15, ליאור אליהו 12 (6 ריב', 8 אס'), אמארה סטודמאייר 7 (10 ריב'), יותם הלפרין 6, אלסנדרו ג'נטילה 4, ג'רום דייסון 3, אבירם זליקוביץ' וטראוויס פיטרסון שיחקו ולא קלעו.

קלעו להרצליה: ג'ף אדריאן 21 (12 ריב'), טוריאן גרין 16, ברנדון טריש 12, תום מעיין 11, כארם משעור 9 (10 ריב'), חליל קסאנביץ' 6, אור לאומיר 4, דרל וויליאמס 3, די ג'יי שארפ שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully