וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת חוגגת במקום הראשון, אפיק ניסים: "נהנים ממה שקורה"

28.4.2017 / 9:14

הקבוצה הדרומית העלתה את רצף הניצחונות שלה לשבעה אחרי קאמבק ענק על הפועל תל אביב, ובשבוע הבא יכולה להשוות שיא מועדון כשתארח את הפועל ירושלים. עודד קטש: "המטרה זה פיינל פור, כיוונו לשם לאורך כל הדרך"

one

הריצה המטורפת של הפועל אילת מסרבת לעצור. הקבוצה של עודד קטש גברה אמש (חמישי) 84:91 על הפועל תל אביב, בניצחון השביעי שלהם ברציפות מפתיחת הסיבוב השלישי, וה-13 ב-15 משחקים האחרונים. אילת, שחזרה מפיגור בן 19 נקודות במחצית הראשונה, קיבלה תרומה נהדרת מהזרים וויל דניאלס ופראיי הנרי עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה ומהגארד הבלתי נגמר עפק ניסים שקלע 16 נקודות משלו. אילת, שמדורגת במקום הראשון, יכולה להשוות שיא מועדון בשבוע הבא של ניצחונות רצופים כשתארח למשחק גדול את הפועל ירושלים.

תקציר: הפועל אילת - מכבי ראשון לציון 85:94. one
16 נקודות ב-10 דקות. אפיק ניסים/one

"ידענו שיהיה קשה, אבל חזרנו למשחק דרך כדורסל טוב", אמר בסיום המשחק המאמן עודד קטש. "זה קאמבק גדול. זה ניצחון שמראה הרבה אופי. אני משתדל לא להסתנוור מההצלחה. נמשיך להילחם וללכת עד הסוף. המטרה זה פיינל פור, הצהרנו וכיוונו לשם לאורך כל הדרך".

אפיק ניסים כאמור קלע אמש 16 נקודות ב-10 דקות בלבד על המגרש. ניסים מקבל 10 דקות פחות לעומת העונה שעברה, אך קולע יותר נקודות ובתקופה האחרונה הוא חלק משמעותי מהריצה הנהדרת של אילת, שיכולה להפוך לקבוצה החמישית בתולדות ליגת העל שמסיימת עונה במקום הראשון בטבלה, "אני שמח שחזרנו עם הקהל והייתה כאן אווירה טובה. זה מראה הרבה אופי. יש אווירה יותר נינוחה מסביבנו ואולי זה באמת מה שהשפיע על ההתחלה, הראנו אופי וחזרנו. אנחנו באילת לא מרגישים את ההמולה התקשורתית, אלא נהנים ממה שקורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully