וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החוזה: רמי הדר לא צפוי להמשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה

28.4.2017 / 8:49

האכזבה אצל האדומים מהקריסה בשלב האחרון של העונה, שצפויה לעלות לקבוצה בכניסה לפלייאוף, מתחזקת: "נצטרך נס כדי לעשות משהו". תקרית בין המאמן למארק ליונס: "הוא לא שקט, ולא מהיום"

one

העונה הרעה שעוברת על הפועל תל אביב נמשכה גם אמש (חמישי) כשהאדומים הפסידו באילת 91:84, למרות שהובילו ב-19 הפרש במחצית הראשונה, והתרחקו מאוד מהפלייאוף. ההתפרקות של הקבוצה מהמרכז הגיעה ברבע הרביעי, במהלכו רצה אילת 8:22, כדי להפוך פיגור 6 ליתרון 8, ובעצם גמרו את המשחק. היה זה ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה מהדרייב אין. הקבוצה של רמי הדר מרוחקת משחק וחצי ממכבי ראשון לציון ועירוני נהריה שמדורגות במקום השביעי והשמיני בהתאמה, ויצטרכו לנצח שני משחקים יותר מיריבותיה בארבעת המחזורים האחרונים, כשלהם מחכה עוד משחק קשה מאוד בעוד עשרה ימים נגד הפועל ירושלים בארנה.

"אפשר ללכת לקנות בגדי ים, קשה לראות אותנו יוצאים מהמצב הזה", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום, "נצטרך נס ולשנות את הקבוצה ב-180 מעלות כדי לעשות פה משהו. פעם רביעית ברציפות שאנחנו מתפרקים בסיום, כל פעם עם סגל אחר. זאת הקבוצה שהמאמן רצה, ללא האוול, וללא וויליאמס, והעובדה שבחר לעשות את זה בשלב הזה של העונה, גרמה להביא מחליפים לא מספיק טובים". גוברות ההערכות כי הדר לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה למרות שמחזיק בחוזה מובטח.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ההתרסקות של קבוצתו נמשכת. רמי הדר/מגד גוזני

מלבד ההפסד, לא שקט גם בגזרת מארק ליונס. הגארד האמריקאי קלע אמש 17 נקודות במחצית הראשונה אבל הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת ולא עלה על הפרקט עד חמש דקות לסיום, ונראה חלוד מאוד בדקות האחרונות. בשתי הדקות האחרונות הדר החליט לספסל את ליונס, כשרק לאחר המשחק התברר כי בין השניים התפתחה תקרית שבקבוצה צפויים לברר לעומק בימים הקרובים ולהחליט כיצד להגיב. "ליונס לא שקט בתקופה האחרונה, ולא מהיום", סיפרו בקבוצה, "מחיאות כפיים לשופטים, הרבה עצבים. לא קל לו עם המצב הזה".

בשבוע הבא תארח הפועל את גלבוע/גליל, שאיבדה סיכוי להכנס לרבע גמר הפלייאוף, במשחק בו הפסד יחסל את העונה שלהם באופן סופי, "אם נפסיד גם לגלבוע? לא רוצים לחשוב על תסריט כזה", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully