וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפני: "בשום שלב לא הרגשנו שהמשחק קשה או שיש עלינו איום"

בלם מנצ'סטר סיטי לא התרשם מהיריבה העירונית, גווארדיולה: "כל משחק עד לסיום העונה - כמו גמר". מוריניו מודה: "היינו צריכים לקחת החלטה לשחק על תיקו ונלחמנו כדי להשיג נקודה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
נפרדו בתיקו. מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

הדרבי של מנצ'סטר הסתיים אמש (חמישי) ב-0:0 בין סיטי ליונייטד, שהותיר את הקבוצה של פפ גווארדיולה במקום הרביעי, ואת זאת של ז'וזה מוריניו בחמישי, עם נקודה פחות. התכולים היו טובים בהרבה ולחצו, אך לא הצליחו להשיג את השער המיוחל, שהיה מקרב אותם להבטחת המקום בליגת האלופות. השדים האדומים הגיעו בהרכב חסר והחזיקו בכדור רק 30.8 אחוז מהזמן במשחק, הנתון הנמוך ביותר שלהם מאז החלו לעקוב אחר החזקת הכדור ב-2003/04. למרות זאת, הם הצליחו לסחוט נקודה והשוו את שיא המועדון במשחקי ליגה רצופים ללא הפסד (24, כולל 11 תיקו).

האירוע המשמעותי במשחק התרחש בדקה ה-84, אז מרואן פלאיני איבד את הראש והורחק. ראשית, הוא ספג צהוב על עבירה מאחור על סרחיו אגוארו, אך גם לאחר מכן לא הצליח להירגע, ו-19 שניות בלבד חלפו עד שנגח בפניו של הארגנטינאי ונשלח למקלחת מוקדמת. זה היה האדום השלישי של פלאיני בפרמיירליג, והראשון אחרי שנתיים. מתוך שמונת האדומים שנשלפו בהיסטוריית הדרבים של מנצ'סטר, שבעה הלכו לשחקני יונייטד.

קון אגוארו לא היה חד במיוחד, רשם החמצה גדולה בפתיחה ובסך הכול בעט תשע פעמים לעבר השער, הכמות הכי גדולה שלו אי פעם מבלי להבקיע. זו גם הכמות הכי גדולה שנבעטה לעבר השער של יונייטד מאז 2013, אז כריסטיאנו רונאלדו בעט 11 פעמים.

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0

"רצינו לעשות יותר מבחינה התקפית ולצאת ליותר מתפרצות", הודה מוריניו בסיום, "במחצית הראשונה היינו בעניינים אבל השנייה הייתה קשה יותר. היינו צריכים לקחת החלטה לשחק על תיקו ונלחמנו כדי להשיג נקודה. סיטי לחצה חזק ולנו לו היו שחקנים איכותיים מספיק במרכז השדה. הבטחתי שלא אדבר על מי שחסר, אז לא אעשה את זה".

על האדום: "לא ראיתי את התקרית בטלוויזיה אבל דיברתי עם פלאיני. הוא חושב שהוא הורחק כי הוא פלאיני, אך דיברתי עם השופט ולדעתו הגיע לו אדום. אני מנחש שהכרטיס היה מוצדק, אך גם שהוא נשלף בזכות שחקן ארגנטינאי מאוד מאוד מנוסה".

מייקל קאריק: "הרווחנו נקודה. חשבנו שנוכל לתפוס את סיטי במתפרצות, וגם הצלחנו להגיע לכמה מצבים. בסופו של דבר אני חושב ששיחקנו טוב, חוץ מבדקות הסיום, אז היינו טיפה לחוצים. כמובן שקשה יותר לשחק בעשרה שחקנים".

"אי אפשר לשכוח נגד מי שיחקנו הערב", אמר גווארדיולה, "הם יצרו שני מצבים טובים ואני מרוצה. אני יודע כמה קשה לשחק מול יונייטד. כל משחק עד לסיום העונה יהיה עכשיו כמו גמר. יש לנו כישרון אבל זה לא קל להבקיע כשכל כך הרבה שחקנים מתגוננים מאחורי הכדור. לכל הקבוצות יש משחקים קשים בהמשך ואנחנו יודעים שזו לא אופציה לא לנצח. כל משחק הוא חשוב.

וינסנט קומפני: "נקודה זה לא רע, אבל בשום שלב לא הרגשנו שהמשחק קשה או שיש עלינו איום. זה קרה הרבה העונה, אנחנו משחקים טוב אבל לא מצליחים להשיג את התוצאה. לרשפורד ומרסיאל יש המון יכולת ועתיד מזהיר לפניהם. הם מהירים כמו ברק ועם עוד קצת ניסיון יוכלו ליצור הרבה בעיות ליריבות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully