וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה נצמדה לאתלטיקו מדריד בזכות 1:2 ביתי על סלטה ויגו

וויסאם בן ידר נכנס כמחליף בדקה ה-76 ואחרי שלוש דקות נהנה מבישול של סמיר נאסרי והכריע את המשחק. האנדלוסים עם 68 נקודות, בדיוק כמו אתלטיקו השלישית, אך עם נחיתות במאזן הפנימי

one

סביליה נצמדה הערב (חמישי) לאתלטיקו מדריד במקום הרביעי בלה ליגה, אחרי שניצחה 1:2 את סלטה ויגו במחזור ה-34. כעת לאנדלוסים 68 נקודות, בדיוק כמו הקולצ'ונרוס שהפסידו 1:0 לוויאריאל ביום שלישי, אך מקדימים את סביליה בזכות המאזן הפנימי (ניצחון 1:3 בבית מול הפסד 1:0 בחוץ).

סמיר נאסרי (מימין) עם וויסאם בן ידר שחקני סביליה. GettyImages
המחליפים הכריעו. סמיר נאסרי עם וויסאם בן ידר/GettyImages

סביליה - סלטה ויגו 1:2

הקבוצה של חורחה סמפאולי הפסידה בבית העונה רק לברצלונה, ושמרה על המבצר גם מול היריבה שנמצאת עם הראש בעיקר בחצי גמר הליגה האירופית. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, חואקין קוראה הארגנטינאי לקח אחריות ובמבצע אישי סוחף הותיר מאחור שלושה שחקנים ובעט בשמאל אל הרשת בדקה ה-49. סלטה ויגו קיבלה פנדל בחלוף ארבע דקות, כשג'ון גידטי נתפס ברחבה על ידי קלמון לנגלה והקפטן יאגו אספס בעט פנימה את שער הליגה ה-17 שלו העונה. אלא שמיד לאחר מכן פאבלו הרננדס האורח הורחק בצהוב שני וסביליה לחצה כדי להשיג הכרעה. היא קיבלה את מבוקשה בעזרת המחליפים בדקה ה-79: סמיר נאסרי העביר כדור רוחב מצד שמאל, ובן ארצו וויסאם בן ידר, רק שלוש דקות על המגרש, דחק פנימה.

אתלטיק בילבאו - ריאל בטיס 1:2
לבילבאו: אריץ אדוריץ (53, פנדל), איקר מוניאין (60). לבטיס: רובן קסטרו (63).

צפו בתקציר

אלאבס - אייבר 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully