וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אברהם פאס נטש את האימון וככל הנראה גמר את העונה

27.4.2017 / 19:30

הבלם שהיה אמור לשוב מפציעה בשבת מול מכבי פתח תקוה, חש כאבים עזים בשריר ויעבור בדיקה נוספת ביום ראשון. גם ז'אורז'יניו לא צפוי לשחק, בקבוצה מחכים להודעה הרשמית של אבוקסיס

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

חדשות לא טובות לבני סכנין:הבלם אברהם פאס גמר ככל הנראה את העונה, זאת לאחר שנטש היום (חמישי) את אימון הקבוצה במהלכו. פאס, שנעדר משני המשחקים האחרונים, היה אמור לשחק במשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת ,אך במהלך האימון חש כאבים עזים בשריר ההמסטרינג ונטש את האימון. ביום ראשון הוא יעבור בדיקה נוספת, אך ההערכה של הצוות הרפואי היא שהשחקן לא ישוב לשחק העונה, ובכל מקרה הוא יהיה מחוץ לסגל במשחק בשבת.

גם ז'אורז'יניו סובל עדיין מפציעה ולא צפוי לשחק נגד המלאבסים בשבת. בימים האחרונים, מלבד הנושאים המקצועיים, עסקו בסכנין גם במאורעות שחלו במהלך ואחרי המשחק מול מכבי תל אביב, כאשר בהנהלה טוענים להקצנה של כלי התקשורת בכל הנוגע להשתלשלות האירועים, וכן לפרובוקציות מצד שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'.

מלבד עניינים אלו, בקבוצה מחכים להודעה הרשמית של יוסי אבוקסיס, אך פסימיים מאוד לגבי האפשרות שיישאר בקבוצה. לאחר הודעתו על המעבר הצפוי לבני יהודה, שאמורה להתקבל בסוף השבוע, יחלו בסכנין לחפש לו מחליף.

- יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין תחפש מחליף. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully