וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו וראטי: "מונאקו חסרת כבוד, מנטאליות של מועדון קטן"

קשר פ.ס.ז' לא אהב את ההרכב המשני של מונאקו שהפסיד 5:0 בחצי גמר הגביע. "גם אנחנו נותנים לשחקנים מסוימים לנוח, אבל מעולם לא עלינו עם קבוצת נוער לחצי גמר". ז'ארדים: "אין לנו סגל של 25 שחקנים"

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא אהב את ההחלטה של מונאקו. וראטי/רויטרס

מונאקו הובסה אמש (רביעי) 5:0 על ידי פריס סן ז'רמן בחצי גמר הגביע הצרפתי. מאמן האדומים-לבנים, לאונרדו ז'ארדים, בחר לעלות למשחק בהרכב שכולל שחקני נוער וארבעה שחקני סגל בכירים בלבד, במטרה לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון.

מי שלא אהב את ההחלטה היה שחקנה של פריס, מרקו וראטי. האיטלקי אמר לאחר המשחק: "אם הייתי שחקן של מונאקו הייתי זועם על ההחלטה. גם לנו יש משחקים חשובים וגם אנחנו נותנים לשחקנים מסוימים לנוח לפני משחקים גדולים, אבל מעולם לא עלינו עם קבוצת הנוער שלנו למשחק חצי גמר כלשהו".

הקשר בן ה-24 הוסיף: "זה יכול לקרות בשלבים הראשונים של הגביע, אבל אני חושב שהם יכלו לנהל את זה בצורה טובה יותר. זה הראה על חוסר כבוד שלהם לתחרות ומנטליות של מועדון קטן. זה היה חשוב עבורנו להגיע לגמר".

מאמן מונאקו, לאונרדו ז'ארדים, הגיב לדבריו של וראטי: "יש לנו סגל קצר- 15 שחקנים, חלקם פצועים, ולא 25 כמו במועדונים אחרים. לא יכולנו לעשות שום דבר בנושא". הפריזאים יפגשו בגמר את אנז'ה וינסו לזכות בגביע בפעם השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully