וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט סנט פטרסבורג מגבירה את המאמצים לצרף את וידאר קיארטנסון

27.4.2017 / 13:26

אחרי שבסוף פברואר דווח ברוסיה על התעניינות של זניט בחלוץ מכבי תל אביב, לוואלה! ספורט נודע שמועדון הפאר הגביר את המאמצים לצירוף האיסלנדי. קיארטנסון מוליך את טבלת מלך השערים

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

זניט סנט פטרסבורג מגבירה את המאמצים להחתים את וידאר קיארטנסון לקראת העונה הבאה. הקבוצה הרוסית מביעה עניין רב בחלוץ מכבי תל אביב מאז שכבש נגדה במסגרת הליגה האירופית ודיווח על כך כבר עלה בפברואר, אך לוואלה! ספורט נודע שהיא הגבירה את המאמצים ומנסה לבצע מהלך כדי לצרפו כבר בקיץ הקרוב.

כסף לא מהווה בעיה עבור האימפריה הרוסית, שזכתה בארבע אליפויות בעשור האחרון ועדיין נלחמת על מקום בליגת האלופות. כרגע היא ניצבת במקום שלישי, נקודה פחות מצסק"א מוסקבה השנייה (מקום המוביל לסיבוב המוקדמות השלישי בצ'מפיונס) ושמונה פחות מהמוליכה ספרטק שנראית בדרך הבטוחה לאליפות, כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים בלבד.

השער מול זניט במחזור הפתיחה של הליגה האירופית היה הראשון של קיארטנסון במדי מכבי תל אביב. זה היה השער היחיד שלו באירופה, אבל בליגת העל הוא הוסיף עד כה 17 שערים וניצב בראש טבלת המבקיעים. בעבר היה מלך השערים בנורבגיה במדי ולרנגה (2014) וגם במאלמו השבדית (2016) נותר סגן מלך השערים עם 14 כיבושים, למרות שעבר במהלך העונה למכבי תל אביב תמורת 3.5 מיליון יורו.

כזכור, רק ביום שלישי, לאחר ששבר בצורת של 555 דקות עם צמד לרשת בני סכנין, הצהיר קיארטנסון כי ירצה להמשיך במכבי תל אביב. "אני באמת נהנה במכבי תל אביב ואוהב מאוד את החיים בישראל", אמר בצאתו מאצטדיון דוחא. "טוב לי בישראל. זו הייתה החלטה נכונה מבחינתי לבוא לכאן ואני לא מוצא שום סיבה לרצות לעזוב. יש לי חוזה ארוך במכבי וכל עוד זה תלוי בי, אני נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully