וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שביתת השופטים: מחלקות הנוער מאיימות לא להופיע למשחקים בסופ"ש

אחרי ששביתת השופטים שיבשה את המשחקים במחלקות הנוער, יושבי הראש של מחלקות הנוער שוקלות לשבות גם הם עד שהסוגייה לא תיפתר. ועד השופטים: "זה ניצחון של מחאת השופטים, שעדיין לא הסתיימה"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. יוסי ציפקיס
לא מתערב עדיין. עופר עיני/יוסי ציפקיס

שביתת השופטים שהביעה בתקופה האחרונה על משחקי מחלקות הנוער והגיעה עד לליגה הלאומית ממאנת להסתיים והיום (חמישי) מתברר שראשי מחלקות הנוער מתאגדים ומאיימים לא להופיע למשחקים בשבת עד שהסוגייה הזו לא תיפטר. כזכור, השבוע עזב הקוון חי גוזלן את המשחק בליגה הלאומית בין בית"ר תל אביב רמלה לאחי נצרת בעקבות המחאה, כאשר משחקים רבים במחלקות הנוער שובשו בעקבות השביתה, כששחקנים ואפילו אוהדים שימשו כשופטים לעת מצוא.

באיגוד השופטים לא מתכוונים להפסיק את המחאה ומסרו היום בתגובה כי "עקב מחאת השופטים שהשפיעה רבות על משחקי מחלקות הנוער, אשר בהתחלה החלו באיחור ועם התגברות המחאה אף בוטלו לאחר ששופטים לא הגיעו או נטשו את שדה המשחק באמצע משחק ובתחילתו, החלו להישמע קולות של שביתה מצד מחלקות הנוער, אשר מבינות את אזלת ידה של ההתאחדות. הפתרונות ה"יצירתיים" שהציעה ההתאחדות למחאת השופטים בדרך של ביטול בשישי בלילה של חלק מהליגות או מינוי שופט מהקהל שיעביר את המשחק - לא התקבלו באור חיובי בעיני מחלקות הנוער. מנהלי מחלקות הנוער של מועדונים רבים ברחבי הארץ שוקלים לא להתייצב למשחקים באופן קולקטיבי למרות הסיכון של העמדה לדין. אין ספק שמדובר בניצחון חשוב במערכה של מחאת השופטים, אשר טרם הגיעה לסיומה".

בהתאחדות לכדורגל לא פועלים נכון לעכשיו ולא מוכנים לשבת עם השופטים, שדורשים תוספת לשכרם הזעום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully