וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ולנצ'יונאס הפליץ במטוס של טורונטו, שער מרהיב להולק

חבריו של הסנטר הליטאי לא אהבו את הריח שהוא הותיר במטוס, איבקה זעם. הכוכב הברזילאי של שנחאי הפציץ בליגת האלופות של אסיה, וגם: השחקן היחיד שמסי ביקש את חולצתו, הוקי קרח מתחת למים וההשלכות לפיטורים ב-ESPN

צילום מסך

מסי: "מעולם לא ביקשתי משחקן להחליף חולצות. בעצם עשיתי זאת פעם אחת"

מאות, אם לא אלפי שחקנים ביקשו במהלך השנים להחליף חולצות עם ליאונל מסי, אבל מסתבר שהפרעוש עצמו לא נוהג לעשות זאת. למעשה, מלבד פעם אחת, הוא לא ביקש מעולם להחליף חולצות עם שחקן אחר. "אני לא מבקש להחליף חולצות", אמר מסי בראיון בספרד. "אם יש שחקן ארגנטינאי בקבוצה היריבה, אחליף איתו. אם אין כזה, ושחקן מבקש ממני, אחליף איתו. אם גם זה לא קורה, פשוט לא אחליף. הייתה פעם אחת שכן ביקשתי להחליף חולצות, זה קרה כששיחקתי מול זינדין זידאן".

השער הנפלא של הולק מול סיאול בליגת האלופות של אסיה

ככה נראה הוקי קרח, רק מתחת למים

כמה עוקבים ה-ESPN איבדו בעקבות הפיטורים המאסיביים?

רשת ESPN האמריקאית פיטרה אתמול לא פחות מ-100 עובדים, חלקם כתבים בכירים מאוד כמו למשל העיתונאי שסיקר את גולדן סטייט סגנית אלופת ה-NBA. בארה"ב חישבו כמה עוקבים חשבון הטוויטר של הרשת איבד בעקבות כך ומצא שלא פחות מ-3 מיליון ו-244,897 אלף עוקבים.

אוהד טוטנהאם הותקף בטעות בחשד שהוא אוהד צ'לסי

טוטנהאם הפסידה 4:2 לצ'לסי ביום שבת האחרון ומסתבר שביציע אוהדי התרנגולים התרחשה תקרית אלימה וחמורה שנבעה מטעות בזיהוי. המשטרה מנסה לשים את ידה על אוהד טוטנהאם שתקף את מייקל וולר (בתמונה למעלה) רק בגלל שחשד שהוא אוהד צ'לסי. וולר ספג מכות קשות שגרמו לו לשברים בעצם הלחי וייתכן גם שיפגעו לו בראייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully