וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "יש לנו שאיפות יותר גדולות מאשר להקדים את ארסנל"

ניצחון של התרנגולים על היריבה המושבעת ביום ראשון יבטיח שהיא תסיים מעליה לראשונה מאז עונת 1994/95. המאמן לא מתרשם: "כדי להשיג דברים, אתה צריך לחשוב הרבה יותר בגדול"

שחקני טוטנהאם בעונת 1994/95: ניק בארמבי, טדי שרינגהאם, רוני רוזנטל. GettyImages
שרינגהאם, בארמבי ורוזנטל לפני 22 שנה/GettyImages

8017 יום, או במילים אחרות: קרוב ל-22 שנה. זה הזמן שחלף מאז מחזור הסיום של עונת 1994/95 בפרמיירליג האנגלית - הפעם האחרונה בה טוטנהאם הקדימה את ארסנל בטבלה. בסגל של ג'רי פרנסיס הופיעו אז שחקנים כמו יורגן קלינסמן, טדי שרינגהאם, גארי מאבוט הגדול ואפילו רוני רוזנטל. אבל מאז זרמו הרבה מים בתמזה.

בעונה שעברה זה היה קרוב מאוד, אבל במחזור הסיום התרנגולים הובסו 5:1 על ידי ניוקאסל, התותחנים הפציצו 0:4 נגד אסטון וילה ושחקניו של ארסן ונגר עקפו את אלו של מאוריסיו פוצ'טינו ממש על קו הסיום. השנה זה סוף סוף יקרה. טוטנהאם תקדים את ארסנל אחרי 22 שנה, אבל מבחינת התרנגולים יהיה מתוק מאוד להבטיח את זה ביום ראשון, כשהם יארחו את היריבה המושבעת.

בלונדון ידברו לא מעט בימים הקרובים על סוף הפרק בן 22 השנים, אבל פוצ'טינו ממש לא מתרשם. "אני יודע כמה המשחק נגד ארסנל חשוב לאוהדים שלנו, אבל אנחנו חושבים על יותר מאשר רק לסיים מעליה בטבלה", אמר המאמן הארגנטינאי אחרי ה-0:1 על קריסטל פאלאס אמש, "כדי לזכות בתארים ולהשיג דברים, אתה צריך לחשוב הרבה יותר בגדול, אתה צריך שיהיו לך חלומות הרבה יותר גדולים. המטרה שלנו היא לצמק את הפער מצ'לסי, לא לסיים מעל ארסנל בטבלה".

פוצ'טינו הוסיף אמש: "העונה שעברה הייתה טובה, אבל העונה אנחנו נראים אפילו טוב יותר. זה נראה שהתבגרנו. אנחנו לא מתעסקים בשליחת מסרים לצ'לסי, אלא בבניית ביטחון ואמונה בעצמנו. אנחנו מוכנים להילחם עד הרגע האחרון ובעונה נהיה אפילו טובים יותר".

עוד בנושא:

טוטנהאם ניצחה את קריסטל פאלאס בחוץ, הפער עדיין 4 נקודות
22:00, ספורט1: הדרבי של מנצ'סטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully