וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מאיירס: "הייתי מהמר שסטיב קר יחזור לאמן עוד העונה"

אופטימיות זהירה בגולדן סטייט בנוגע למצבו של המאמן החולה, שייבדק פעם נוספת בסוף השבוע. הג'נרל מנג'ר הבהיר: "זה לא משהו שלא ניתן לרפא". מייק בראון: "אתייעץ איתו כמעט על כל דבר"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
יפספס את תחילת הסיבוב השני? קר/AP

מצבו הבריאותי של סטיב קר עדיין לא לגמרי ברור, אבל גולדן סטייט ממשיכה להיות אופטימית בנוגע לאפשרות שיחזור לאמן העונה. ג'נרל מנג'ר הווריירס בוב מאיירס התראיין אמש לסוכנות AP ונשמע סמוך ובטוח בכך שהיעדרותו זמנית בלבד. "מה שסטיב מתמודד איתו ניתן לתיקון. הוא יירפא, אני בטוח בזה", אמר. "יש דברים שאי אפשר לתקן בחיים. יש דברים שאנשים מתמודדים איתם, ואין להם פיתרון. במקרה הזה יש פיתרון, אנחנו רק צריכים לגלות אותו ולדאוג לסדר אותו".

קר ייבדק עוד השבוע במכון מיוחד באוניברסיטת סטנפורד כדי לספק אבחנה מדויקת יותר למשך היעדרותו. בכל מקרה, לא נראה שהוא יאמן את הווריירס במשחק 1 בסדרת חצי גמר המערב, מול המנצחת בין יוטה לקליפרס (הג'אז מובילים כרגע 2:3 בסדרה). "זה לא פשוט, אבל גם לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו. בסופו של דבר נתגבר על זה. אלה לא רק הבטחות, זו האמת לאמיתה. לא הייתי אומר בוודאות מתי סטיב יחזור, אבל התחושה שלי היא שזה יקרה עוד העונה".

עוזר מאמן גולדן סטייט ווריירס מייק בראון. GettyImages
נעזר בקר. מייק בראון/GettyImages

קר נשאר בקשר רציף את עוזרו מייק בראון שקודם לעת עתה לעמדת המאמן הראשי. במשחק 4 מול פורטלנד הוא אף נכח וצפה בו מחדר הווידאו. "לסטיב יהיה חלק מכל התהליך שנעבור בתקופה הקרובה", אמר בראון. "אני מתכוון להתייעץ איתו על כמעט כל דבר. הזמן היחיד שלא אתייעץ איתו יהיה בזמן משחקים. בכל מקרה לא הייתי רוצה שה-NBA תדע שיש לי אוזנייה קטנה ליד הצוואר ושאני מתייעץ איתו גם על חילופים", הוסיף בהלצה.

הווריירס לא סוטים מהמסלול גם בהיעדרו של קר, לפחות בינתיים. זה המשך ישיר למה שקרה כשנעדר לפרק זמן ממושך יותר והחמיץ את 43 המשחקים הראשונים של עונת 2015/16, גם בשל בעיות רפואיות. "סטיב משאיר בסיס כל כך חזק, שהמערכת יכולה להתמודד גם עם היעדרות שלו. זו עדות למנהיגות שלו ולכך שהוא אף פעם לא הפך את עצמו לגדול מהקבוצה. גולדן סטייט היא גם המאמנים, אבל גם השחקנים ושאר הצוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully