וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהודה בהימורים על כדורגל: ג'ואי בארטון הושעה ל-18 חודשים

קשרה בן ה-34 של ברנלי גם נקנס ב-30,000 ליש"ט אחרי שהודה בלא פחות מ-1,260 הימורים שונים על משחקים, שבחלקם הוא עצמו היה מעורב: "ההחלטה הזו תיאלץ אותי להודיע על פרישה"

ג'ואי בארטון ברנלי. GettyImages
נענש בחומרה וצפוי לפרוש. בארטון/GettyImages

ג'ואי בארטון, קשרה הפרובלמטי של ברנלי מהפרמיירליג הושעה היום (רביעי) ל-18 חודשים מכל פעילות אחרי שהודה באשמה של הימורים אסורים על משחקי כדורגל. השחקן בן ה-34 גם ספג קנס בסך 30,000 ליש"ט והוא עשוי לפרוש מכדורגל בעקבות הפרשה שמסעירה את אנגליה.

"ההחלטה הזו מאלצת אותי להודיע על פרישה מוקדמת", אמר בארטון שלו מיוחסים אישומים של לא פחות מ-1,260 הימורים שונים שביצע על משחקים בין השנים 2006 ל-2016. בארטון הימר בין היתר על משחקים שבהם הוא עצמו היה מעורב, אבל התעקש שהוא לא "הטה משחקים". בארטון ניסה לגונן על שמו כשאמר: "נלחמתי בהתמכרות להימורים וסיפקתי להתאחדות האנגלית דוח רפואי של הבעיה שלי. אני מאוכזב שזה לא נלקח בחשבון בהחלטה שלה".

כידוע, באנגליה יש חוק שאוסר על שחקן מאחת משמונה הליגות הבכירות במדינה להמר על משחקי כדורגל. בארטון, שהסתבך עם כמה וכמה ציוצים אנטי ישראלים במבצע צוק איתן, עבר לברנלי מריינג'רס בינואר והוא שיחק בעבר גם במנצ'סטר סיטי וניוקאסל. בארטון ספג השעייה ממשחק אחד גם בתקופתו בליגה הסקוטית אחרי שהודה ב-44 הימורים בתקופה ששיחק באייברוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully