וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הטיפ המאוד נדיב של פופוביץ', האוהד שפרגן לתומר חמד

מאמן סן אנטוניו השאיר טיפ של 5,000 דולר במסעדה בממפיס, אוהד אנגלי לבש חולצה לכבוד החלוץ הישראלי. ג'יניאק לא ממש רוצה לעבור לפ.ס.ז', התשובה של אלן אייברסון לטים הארדוויי

one

שוער בוליבאר מבקיע גול מדהים ממגרש שלם

סבא של מסי?

"מעבר לפריס סן ז'רמן? לא תודה, אני מעדיף למות"

החלוץ הצרפתי אנדרה-פייר ז'יניאק, שמחשק כרגע במקסיקו, נשאל אם יהיה מעוניין במעבר לפ.ס.ז'. "אני שונא אותם", אמר, "אני מעדיף למות מלחתום שם. גם אם הם יציעו לי פי 10 ממה שאני מרוויח, לא אלך לשם. אני לא יכול לתאר איך צרחתי בשער השישי של ברצלונה נגדם, אפילו אשתי נבהלה קצת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גרג פופוביץ' השאיר טיפ של 5,000 דולר במסעדה בממפיס

מאמן סן אנטוניו הוא אחד האנשים האהובים ב-NBA, אך לזה בעלי המסעדה בממפיס, שם שיחקו הספרס שני משחקים בימים האחרונים במסגרת הפלייאוף, לא ציפו. על חשבון של 815 דולר, פופוביץ' השאיר טיפ של 5,000 דולר. בסך הכול, 1,226 אחוזים (!) משווי החשבון. מדהים.

אוהד אנגלי מפרגן לתומר חמד

תרומתו של החלוץ הישראלי להעפלה ההיסטורית של ברייטון לפרמיירליג לא נעלמה מעיני האוהדים. אחד מהם צולם כאשר הוא לובש חולצה המציגה תרשים זרימה. המשמעות - כדי להבקיע שערים, תמסרו לחמד.

התמונות של קים קרדשיאן מזיקות?

תמונות של קים וקוטני קרדשיאן, בחוף הים כאשר הן לבושות בביקיני, שורפות את האינטרנט בימים האחרונים. המתאגרף לשעבר, פיטר "ילד השוקולד" קווילין, לא ממש מרוצה מזה. "יש אנשים שמתקשים לשמוח עם מה שנולדו איתו, אני לא מבין מה קורה לאנשים לשנות את הגוף שלהם בצורה כזו. מדאיגה אותי ההשפעה של זה על התרבות שלנו", אמר.

צוות הניקיון הרס שלט ענק של אוהדי מנשנגלדבאך

גלדבאך הודחה אמש בחצי גמר הגביע הגרמני, אך אם כאב ההפסד לא הספיק, אוהדיה סבלו גם מטעות אנוש. ארגון האוהדים תלה יום לפני המשחק שלט עצום ביציע, בגודל של קרוב ל-3,000 מטרים רבועים ובעלות של אלפי יורו, אך צוות הניקיון הרס אותו. "בדרך כלל מעדכנים אותנו מראש על דברים כאלה", מסרה חברת הניקיון, "כמובן שאנו מתחרטים על מה שקרה".

אייברסון ענה לטים הארדוויי

במארס האחרון, הארדוויי טען שהקרוס-אובר המפורסם של "התשובה" לא היה חוקי, מכיוון שאייברסון נהג לבצע "משיכה" (צעדים) במהלכו. "הקרוס-אובר שלי לקח אותי עד להיכל התהילה", ענה אייברסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully