וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס חושפת: פרסמתי את ההיריון בטעות, ומה עברתי באוסטרליה

הטניסאית האמריקאית מספרת מתי גילתה לראשונה על ההיריון, איך הוא פורסם, איך התמודדה עם זה באוסטרליה ומי ההשראה שלה. ב-WTA מגנים על מריה שראפובה, ברולאן גארוס עדיין מתלבטים

רויטרס

בווידאו: מריה שראפובה מתאמנת בשטוטגרט לקראת הקאמבק

סרינה וויליאמס לאחר זכייתה בתואר, אליפות אוסטרליה. רויטרס
למרות בחילות הבוקר. סרינה אלופה/רויטרס

סרינה וויליאמס טוענת שלא הייתה לה שום כונה לחשוף את העובדה שהיא בהיריון, והתמונה שלה בסנאפצ'אט הועלתה בטעות. לפני כשבועיים סרינה העלתה לרשת החברתית תמונה שלה מראה את הבטן עם הכיתוב "שבוע 20". מהר מאוד היא מחקה את התמונה, שכבר החלה לעורר עניין גדול ברשתות החברתיות ובעולם הטניס. באותו היום לדוברת שלה לא נותר אלא לאשר את הבשורה שסרינה מצפה לילד, אבל כעת סרינה חושפת שהיא צילמה את התמונה רק לשימוש אישי.

"יש לי קטע כזה שאני בודקת את עצמי ומצלמת סלפי'ז בכל שבוע כדי לראות איך אני מתקדמת", סיפרה סרינה בת ה-35, "אני שומרת את זה רק לעצמי, ועד עכשיו עשיתי את זה בהצלחה גדולה, אבל התמונה הזאת איכשהו חמקה".

עוד בנושא

רשמית: סרינה וויליאמס בהיריון ו"מצפה לחזור ב-2018". איך זה יעבוד ומה הסיכויים?
סרינה וויליאמס תוקפת את איליה נסטאסיה: "אני לא פחדנית כמוך"

סרינה וויליאמס מודיעה: אני בהיריון. סנאפצ'אט, צילום מסך
טעות, טעות גדולה. סרינה/צילום מסך, סנאפצ'אט

הטניסאית האמריקאית מספרת שהיא גילתה שהיא בהיריון רק יומיים לפני פתיחת אליפות אוסטרליה, שבסיומה זכתה בגרנד סלאם ה-23 שלה בקריירה. "זה לא היה קל", אמרה סרינה על הטורניר, "אתה שומע את כל הסיפורים האלה על נשים בהיריון, שהן מרגישות לא טוב, שהן מתעייפות מהר מאוד, שהן סובלות ממתח ולחץ. הייתי צריכה לקחת את כל האנרגיות האלה ולזרוק אותן לפח. אף אחד לא ידע שאני בהיריון, והייתי אמורה לזכות בטורניר הזה. בכל פעם שאני משחקת אני מצפה לנצח. למעשה, כשאני לא מנצחת, אלה חדשות גדולות יותר".

וויליאמס הודיעה שהיא לא תשחק יותר ב-2017, אך מתעקשת שאין לה שום כוונה לוותר ואכן מתכננת לחזור לשחק בשנה הבאה. "אני ללא ספק מתכוונת לחזור", אומרת סרינה, "עוד לא סיימתי". לדבריה, ההשראה שלה היא אחות הגדולה ונוס בת ה-36. "אם היא משחקת, גם אני יכולה. האימהות היא רק חלק מחיי. התינוק יהיה ביציע, ואני מקווה שיעודד אותי".

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה מתאמנת טורניר שטוטגרט. רויטרס
מתגעגים. שראפובה/רויטרס

עולם הטניס מחכה למריה שראפובה

ראש ה-WTA סטיב סימון מגן על ההחלטה להעניק למריה שראפובה כניסה חופשית לטורניר שטוטגארט אחרי שהטניסאית הרוסייה הושעתה ל-15 חודשים בגלל שימוש בחומרים אסורים. כידוע, עולם הטניס סוער מההחלטה לתת לשראפובה כניסה לטורנירים, וטניסאיות רבות לא מבינות מדוע יש להקל על ספורטאית שעברה על החוקים. שראפובה תשחק היום מול רוברטה וינצ'י, שהייתה אחת מאלה שביקרו את ההחלטה.

"כדאי לבחון ליגות אחרות או מסגרות אחרות ולראות איך שם מתנהגים עם שחקנים שחוזרים מהשעיה", אמר סימון, "הם בדרך כלל חוזרים, וישר מתחילים לשחק. היא מתחילה מאפס. זה משפיע על הדירוג שלה, כך שהיא תשלם על זה מחיר בטורנירים הגדולים. אם אתה בוחן ליגות אחרות, ברובן ההשעיות הן לחצי עונה או עונה. היא הושעתה לעונה וחצי".

גם קים קלייסטרס מגנה על ההחלטה. "הייתי מאוכזבת ומופתעת לשמוע על החדשות כשהן התפרסמו", אמרה קלייסטרס על ההשעיה של שראפובה בת ה-30, "אבל בתור אחת שהייתה בשני הצדדים, גם טניסאית וגם מנהלת בארגון טורנירים, אני לא חושבת שהיא צריכה להיענש יותר".

מארגני הרולאן גארוס הודיעו כי מריה שראפובה תדע ב-16 במאי, 12 יום לפני תחילת הטורניר, אם היא תקבל כרטיס חופשי להגרלה הראשית. עוד הודיעו המארגנים כי הם מעלים את סך הפרסים ב-12 אחוז ל-36 מיליון יורו (39.25 מיליון דולר), ושהם מקטינים את הפער בין המנצחים והמפסידים בסיבוב הראשון. מנצחי הטורניר יקבלו 2.1 מיליון יורו כל אחד, עלייה של 100 אלף יורו מהשנה שעברה. המפסידים בסיבוב הראשון יקבלו 35 אלף יורו. הטורניר ייערך בין ה-28 במאי ל-11 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully