וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתחצף לרן בן שמעון: בן בן יאיר שוחרר מיידית ממ.ס אשדוד

26.4.2017 / 12:20

הקשר גילה שלא יהיה בסגל מול הפועל חיפה ואמר למאמן בבדיחות דעת "אני מדליף את ההרכב", רב"ש הגיב בזעם. בקבוצה לא מבינים את התלונות של אוהדי הפועל תל אביב: "לפני שנתיים הם דרשו 100 שקל לכרטיס"

שחקן בני יהודה איציק עזוז מול שחקן מ.ס. אשדוד בן בן יאיר. ברני ארדוב
שוב היחסים בינו לבין בן שמעון עלו על שרטון. בן יאיר, עם הגב/ברני ארדוב

במ.ס אשדוד החליטו לסיים את דרכו של בן בן יאיר בקבוצה. השחקן קיבל הודעה שהוא צריך לאסוף את חפציו ושהוא סיים את דרכו עד סוף העונה. הכל החל באימון של יום שישי, שהיה האימון המסכם של אשדוד לפני המשחק מול הפועל חיפה, כאשר בן יאיר ודולי מנגה החליפו קללות ולדברי שחקנים בקבוצה היו על סף עימות פיזי. המאמן רן בן שמעון החליט לוותר ולא לזרוק מהאימון אף אחד מהם, והזמין למשחק למחרת בחיפה 19 שחקנים.

כאשר הגיעה הקבוצה לאצטדיון לפני המשחק, הודיע בן שמעון כי מבין ה-19, בן יאיר הוא זה שלא יהיה בסגל. המאמן יצא מחדר ההלבשה וחזר כעבור מספר דקות, ואז לדברי אנשים שהיו במקום ישב בן יאיר עם המכשיר הסלולרי שלו והתעסק איתו. בן שמעון פנה אליו ואמר לו "בן, אתה יודע שמותר רק לשמוע מוזיקה באוזניות". בן יאיר השיב בציניות: "אני יודע, אני מדליף את ההרכב עכשיו".

למרות שהדברים נאמרו בצחוק, מאמן אשדוד ראה בתשובה של השחקן התגרות והתחצפות, והודיע להנהלת אשדוד שהוא מבקש להשעות את בן יאיר ולסיים את דרכו בקבוצה. יש לציין שכאשר אימן בן שמעון את מכבי פתח תקוה, הוא החליט לשחרר את בן יאיר אחרי שלא הסתדר איתו.

לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב בשבת נמצאת אשדוד בבעיה קשה, בעקבות פציעה של חאתם עבד אלחמיד, שקיים סיכוי גדול שלא יחזור לשחק העונה. הבוקר באימון גם תום מונד התלונן על חולשה. בכל הקשור למחירי הכרטיסים בשבת, נמסר מהנהלת אשדוד: "לפני שנתיים, כאשר הגענו למשחק הירידה שלנו בבלומפילד מול הפועל תל אביב, ביקשו מהאוהדים שלנו 100 שקל עבור כרטיס בוגר, אז על מה בדיוק מתלוננים בהפועל שאנחנו מבקשים 80 שקל למבוגר ו-40 לבני נוער וחיילים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully