וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני ליגת העל מנבאים ברוב קולות: הפועל אילת תזכה באליפות

חלק ב' של משאל המאמנים: הפועל אילת פייבוריטית לזכייה בתואר, קטש המאמן שהכי קשה להתכונן אליו, אריק גריפין השחקן הכי אתלטי ולנדון מילבורן הכי אנדרייטד. ואיזה ישראלי יפרוץ בעונה הבאה?

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הפייבוריטית לאליפות הפועל אילת

אמש (שלישי) פרסמה מנהלת ליגת העל בכדורסל את החלק הראשון של משאל המאמנים, בו הוכתרו בין היתר השומר, הקלעי והקהל הטוב בליגה. היום נחשף החלק השני של המשאל, שגולת הכותרת שלו מעניינת: על פי רוב, הפועל אילת פייבוריטית לזכייה באליפות.

איזו קבוצה תזכה באליפות?

הקבוצה של עודד קטש, שמובילה את הטבלה, קיבלה לא פחות מ-7 קולות. מכבי תל אביב אחריה עם 2 קולות בלבד, בעוד הפועל חולון, בני הרצליה ומכבי ראשון לציון קיבלו קול אחד. הפועל ירושלים לא זכתה ולו לקול אחד.

מי ייבחר לשחקן העונה?

גם כאן הפועל אילת שולטת. כוכב הקבוצה לנדון מילבורן זכה ל-5 קולות, אחריו כרם משעור ומרפי הולוואיי עם 3 קולות, ואנדרו גאודלוק זכה לקול אחד.

שחקן הפועל אילת לנדון מילבורן, שחקני הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, ליאור אליהו. נועם מושקוביץ
שחקן העונה? מילבורן/נועם מושקוביץ

מי השחקן הכי אנדרייטד בליגה?

לנדון מילבורן, שוב הוא, גרף את מרבית הקולות עם 2. גם חואקין שוכמן, פריאיי הנרי, סטיבן דניס, חנן קולמן, ג'ייק כהן, ג'ף אדריאן, ערן אסנטי, ג'ייסון סיגרס, אבי בן שימול ויחזקאל סקוורר קיבלו קולות.

מי השחקן הכי אתלטי בליגה?

אריק גריפין קיבל רוב גדול של קולות עם 7. אחריו ויקטור ראד (2), מייקל קוואלס (2) וניק פאוסט (1).

מי המאמן שהכי קשה להתכונן לקבוצה שלו?

עודד קטש והפועל אילת שוב מככבים עם 5 קולות. אחר כך איינארס בגאצקיס ומכבי תל אביב עם שתי קולות, ומיקי גורקה (בני הרצליה), אריק אלפסי (עירוני נהריה), עופר רחימי (מכבי חיפה) ודן שמיר (הפועל חולון) עם קול אחד.

איזה שחקן ישראלי יעשה את הפריצה הכי גדולה בעונה הבאה?

יפתח זיו קיבל שלושה קולות, יובל זוסמן (מכבי רעננה) ואור לאומי (בני הרצליה) מיד אחר עם שני קולות כל אחד. גם נאור שרון, די ג'יי שארפ, נמרוד לוי, עידן זלמנסון ותומר גינת קיבלו קולות.

אריק גריפין, הפועל גלבוע גליל עליון, אולסטאר 2017. ברני ארדוב
אתלט גדול. אריק גריפין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully