וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ממשיכה להתקרב לאליפות, גארי קייהיל: "צעד גדול מאוד"

בלם הבלוז חגג את ה-2:4 על סאות'המפטון, שקירב את קבוצתו עוד יותר לאליפות. קונטה: "הראינו רצון גדול לנצח ובשלב הזה של העונה זה לא קל". הזאר: "תמיד טוב לשים על טוטנהאם לחץ"

גארי קייהיל שחקן צ'לסי. רויטרס
במרחק נגיעה. קייהיל/רויטרס

צ'לסי הגדילה אמש (שלישי) את הפער בצמרת הפרמיירליג לשבע נקודות, רגע לפני המשחק של טוטנהאם הערב מול קריסטל פאלאס בחוץ. הבלוז עשו את זה עם 2:4 ביתי מול סאות'המפטון במשחק השלמה מהמחזור האחרון. אדן הזאר כבש ראשון (5), דייגו קוסטה כבש צמד (54 ו-89) וגארי קייהיל כבש רגע לפני ההפסקה (45+1).

אנטוניו קונטה סיכם: "זה היה ניצחון טוב, אני שמח מהמאמץ של השחקנים שלי. לא היה קל אחרי טוטנהאם, סאות'המפטון קבוצה טובה. להבקיע בסיום המחצית הראשונה היה מאוד חשוב. הקבוצה הראתה רצון גדול לנצח ובשלב הזה של העונה, זה לא קל. יש לנו ביטחון לקראת העתיד, חשוב שנסתכל על עצמנו ולא על היריבות".

קייהיל, שחזר ממחלה, אמר בסיום: "זה מרגיש כמו צעד גדול מאוד. בפעם הראשונה זה זמן רב שיחקנו משחק ליגה לפני טוטנהאם. מרקוס אלונסו הגביה לי כדור יפה וזה נהדר בשביל בלם לכבוש. השער שלי הגיע בתזמון מצוין ונתן לנו דחיפה גדולה לפני הירידה לחדר ההלבשה במחצית. הכי חשוב שניצחנו". על מצבו הרפואי: "אני מרגיש בסדר, אני רק מתאושש. החברים לא חסרו אותי נגד טוטנהאם בוומבלי. התוצאה הזו משאירה אותנו במצב טוב. יש לנו עוד משחק גדול בסוף השבוע".

אדן הזאר הוסיף: "תמיד טוב לכבוש ולייצר הרבה מצבים. כבשנו ארבעה שערים יפים מאוד. תמיד טוב לשחק לפני טוטנהאם ולשים עליהם את הלחץ". על העובדה ששבר את שיא הכיבושים שלו לעונה בפרמיירליג: "אם להיות הוגן, אני רוצה לקחת את האליפות בסוף העונה. אם השערים שלי יעזרו לנצח במשחקים, אז זה טוב".

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי ניצחה 2:4 את סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully