וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל הפתיעה את אתלטיקו מדריד 0:1 בוויסנטה קלדרון

שער של רוברטו סוריאנו בדקה ה-82 אחרי מהלך יפה של סדריק בקאמבו סידר לצוללת הצהובה ניצחון חוץ מרשים והפסד ביתי שלישי העונה לקולצ'ונרוס. גרנאדה - מלאגה 2:0, חיחון - אספניול 1:1

המחזור ה-34 בלה ליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים. ויאריאל הפתיעה עם 0:1 בוויסנטה קלדרון מול אתלטיקו מדריד. ספורטינג חיחון נפרדה ב-1:1 מאספניול, גרנאדה (עומר אצילי לא בסגל) הפסידה 2:0 בבית למלאגה.

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:0

עד כה רק שתי קבוצות ניצחו העונה בליגה את הקולצ'ונרוס בוויסנטה קלדרון: ריאל מדריד וברצלונה. הערב הצליחה גם ויאריאל לעשות את זה. הצוללת הצהובה, שבקושי ניצחה 1:2 את לגאנס בשבת, בזכות שער בדקה ה-94, הצליחה להשיג ניצחון חוץ מרשים מאוד שמקרב אותה למקום שיבטיח לה את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. מבחינת אתלטיקו, שבעוד שבוע תצא לסנטיאגו ברנבאו לדרבי בחצי גמר ליגת האלופות, זה הפסד שעלול לסכן אותה במאבק על המקום השלישי והכרטיס הישיר לליגת האלופות כיוון שהפער שלה מסביליה עומד על שלוש נקודות, אבל יש לה גם יתרון במאבקי הראש בראש מול האנדלוסים, כך שבמצב של שוויון נקודות היא תסיים מעליהם.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-82. פיליפה לואיס, שדווקא נמצא בכושר טוב מאוד לאחרונה, איבד כדור בצורה רשלנית מאוד ובמצב מסוכן. סדריק בקאמבו, מי אם לא הוא, חטף, עבר את השומר שלו ומימין העביר כדור רוחב לרוברטו סוריאנו, שדחק מול שער ריק פנימה, 0:1 גדול לוויאריאל.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ערב מתסכל. גריזמן/רויטרס

ספורטינג חיחון - אספניול 1:1

חלוקת הנקודות במולינון השאירה את המארחת בצרות ושלוש נקודות מתחת לקו האדום, בעוד האורחים יגיעו לדרבי הביתי בשבת עם 50 נקודות במאזנם וכשהם מתרחקים מהמאבק על הכרטיס לאירופה. ויקטור רודריגס העלה את חיחון ליתרון בדקה ה-39 עם כדור חופשי מתעתע, ג'רארד מורנו איזן בדקה ה-55 לאחר שעבר את השוער בזכות בישול נאה של לאו בפטיסטאו.

צפו בתקציר

גרנאדה - מלאגה 2:0

הקבוצה של עומר אצילי, ששוב לא נכלל בסגל, מתקרבת לליגה השנייה לאחר עוד הפסד ביתי. סנדרו רמירס הכריע את המשחק עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה בדקה ה-47 ועם שער נוסף בתוספת הזמן. גרנאדה שבע נקודות מתחת לקו האדום, מלאגה הבטיחה עוד עונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully