וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אנז'ה עלתה לגמר הגביע, קבאני האריך חוזה בפ.ס.ז' עד 2020

ניצחון ביתי 0:2 על גנגאן סידר לאנז'ה גמר ראשון מאז 1957. מנגאני (36) וטוקו אקאמבי (92) כבשו, בריאן האורח החמיץ פנדל (89). החלוץ האורוגוואי חתם על חוזה חדש אצל האלופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש המשכיות. אדינסון קבאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי משא ומתן ממושך, פריס סן ז'רמן הודיעה הערב (שלישי) על הארכת חוזהו של אדינסון קבאני עד 2020. החלוץ האורוגוואי בן ה-30, שכבש עד כה 31 שערי ליגה בעונה הטובה בקריירה שלו, האריך את חוזהו בשורות אלופת צרפת בשלוש שנים נוספות.

קבאני חתם על החוזה לצד נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי, שבירך: "הוא החלוץ הטוב בעולם". האורוגוואי הפך העונה לכוכב הגדול של פ.ס.ז', אחרי עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ', במאזנו 44 שערים בכל המסגרות ואם יישאר עד סיום החוזה החדש, הוא ישלים שבע שנים בבירת צרפת.

מחר תפגוש פ.ס.ז' את מונאקו בחצי גמר הגביע, והערב נקבעה העולה הראשונה לגמר.

אנז'ה - גנגאן 0:2

חגיגה גדולה בסטאד ריימון קופה, שם הקבוצה המארחת העפילה לגמר הגביע לראשונה מאז 1957. גנגאן, מחזיקת הגביע מ-2009 ו-2014, קיוותה לעלות לגמר שלישי, אך החמיצה פנדל בדקה ה-89 ופספסה הזדמנות לכפות הארכה. תומא מנגאני העלה את אנז'ה ליתרון בדקה ה-38, כשהאורחת לחצה וקיבלה פנדל דרמטי בעקבות נגיעת יד שנויה במחלוקת. אלא שהשוער אלכסנדר לטלייה עצר את הבעיטה של ג'ימי בריאן מהנקודה הלבנה והמחליף קארל טוקו אקאמבי חתם במתפרצת בתוספת הזמן.

תומא מנגאני שחקן אנז'ה חוגג. רויטרס
גמר שני בתולדות אנז'ה. תומא מנגאני/רויטרס
שחקני אנז'ה חוגגים. רויטרס
החגיגות של שחקני אנז'ה בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully