וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס הודיעה: אמסטרדם ארנה עתיד לשנות את שמו ליוהאן קרויף ארנה

אגדת העבר, שהלך לעולמו לפני קצת יותר משנה, זכה לכבוד מטעם המועדון בו פרץ כשחקן ועבד גם כמאמן. ההחלטה צפויה להפוך לרשמית בעוד כחצי שנה, ג'ורדי קרויף: "שמח על הכבוד"

AP
יוהאן קרויף עם ג'ורדי קרויף. דרור פיקלני
שמח מהכבוד שמוענק לאביו המנוח. ג'ורדי ויוהאן קרויף/דרור פיקלני

יוהאן קרויף המנוח, גדול כדורגלני הולנד בכל הזמנים ואחד הגדולים אי פעם בתולדות המשחק, אמור היה לחגוג היום (שלישי) את יום הולדתו ה-70. כוכב העבר, אביו של ג'ורדי קרויף, הלך לעולמו לפני קצת יותר משנה והערב הודיעה אחת משתי הקבוצות עמן היה מזוהה, אייאקס, על מחווה מיוחדת.

בהודעה רשמית מטעם המועדון מאמסטרדם נמסר כי האצטדיון של הקבוצה, אמסטרדם ארנה, ישנה את שמו "יוהאן קרויף ארנה".

הנהלת האצטדיון, חברי ההנהלה של אייאקס ואנשי מחלקת הספורט בעיריית אמסטרדם סיכמו וחתמו על מסמך כוונות לשינוי שם האצטדיון, שנחנך ב-1996.

ג'ורדי קרויף מסר בתגובה כי הוא שמח מאוד על הכבוד שניתן לאביו, כאשר ההסכם אמור להפוך לרשמי בחצי השנה הקרובה. זמן קצר לאחר מותו של קרויף קיים ראש עיריית אמסטרדם פגישה עם משפחת קרויף ושינוי השם החל להתגלגל משם.

קרויף ערך את הבכורה שלו באייאקס בעונת 1964/65 וזכה עם המועדון בשמונה אליפויות, חמישה גביעים ושלושה גביעי אירופה, לפני שעבר לברצלונה. הוא חזר למועדון כמאמן באמצע שנות ה-80' ועמד על הקווים במשך שלוש עונות, כולל זכייה בגביע המחזיקות ובשני גביעים לפני ששוב, עבר לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully