וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "אנחנו מוכנים לספק הופעה מתאימה למשחק גדול"

מאמן בורוסיה דורטמונד אופטימי לקראת חצי גמר הגביע מול באיירן מינכן. שאהין האריך את החוזה. אנצ'לוטי: "נצטרך להיות זהירים". רובן: "מאמין שננצח" (רביעי, 21:40, ספורט 1)

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
רוצה מקום בגמר. רובן/GettyImages

חצי גמר הגביע הגרמני הוליד לנו הגרלה מעניינת מאוד ומחר (רביעי, 21:40, ספורט 2) תארח באיירן מינכן את בורוסיה דורטמונד באליאנץ ארנה. זו תהיה הפעם העשירית בה נפגשות שתי הקבוצות הללו בגביע, רק המבורג ושאלקה שיחקו מול באיירן יותר פעמים מאשר דורטמונד בגביע (כל אחת מהן 11 פעמים). זו גם השנה השישית ברציפות ששתי הקבוצות נפגשות בגביע, כשחמישה מהמפגשים נכנסו להארכה.

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מוכן למשחק קשה. טוכל/GettyImages

באיירן עברה סיבוב בשישה מהמפגשים, בעוד דורטמונד עשתה את זה שלוש פעמים וחמישה מתשעת המפגשים הלכו להארכה בעוד שלושה מהם הוכרעו בדו קרב פנדלים. בורוסיה דורטמונד, אם תנצח, יכולה להיות הקבוצה הראשונה שמגיעה לארבעה משחקי גמר גביע בברלין ברציפות. באיירן, מנגד, הפסידה רק פעמיים ב-33 המשחקים שלה בגביע, שני ההפסדים היו מול BVB, שהיא גם היחידה שעברה את הבווארים שלוש פעמים בגביע. השוורצגלבן ניצחו ב-20 מ-21 משחקי החוץ האחרונים שלהם בגביע, ההפסד היחיד היה ברבע הגמר ב-2013 במינכן.

מאמן דורטמונד תומאס טוכל אמר לקראת המשחק: "להגיע לברלין זה החלום שלנו, אבל אנחנו צריכים לעבור את המשוכה הכי גבוהה שיש כדי להגיע לשם. חשוב בשבילנו שכמה שחקנים חזרו מפציעות. לפני שבועיים היינו בלי סיכוי, עכשיו אנחנו מרגישים מוכנים לספק הופעה גדולה". על הפרישה של פיליפ לאהם וצ'אבי אלונסו אמר: "אני עצוב מאוד שהם פורשים. כל מי שאוהב כדורגל, אוהב לצפות בשחקנים האלה". על מצבו של סוקרטיס: "נדע רק ממש קרוב לשעת המשחק, הוא רץ אתמול ויתאמן עם הקבוצה היום. המומנטום הוא איתנו כרגע. מרקו רויס חזר, כבש פעמיים בליגה ונגד מונאקו, הוא כובש שערים חשובים ומראה כמה הוא חסר לנו בזמן הפציעה שלו". נורי שאהין, שלא ישחק בגלל פציעה, האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2019.

קרלו אנצ'לוטי, שייאלץ להסתדר כמובן ללא מנואל נוייר שגמר את העונה, אמר: "אנחנו מוכנים, המשחק מחר חשוב מאוד. לדייויד אלאבה היו קצת בעיות באימון, נראה מחר אם הוא יוכל לשחק". על פיליפ לאהם אמר האיטלקי: "אני אוהב את המקצוענות והאיכות שלו, אני עצוב מאוד שהוא מסיים את הקריירה. דורטמונד קבוצה מסוכנת מאוד, נצטרך להיות זהירים". אריאן רובן התראיין ודיבר על המשחק מול ריאל מדריד: "היה הרבה תסכול, אנחנו לא יכולים להאשים את עצמנו, עשינו כל מה שיכולנו במדריד ושיחקנו מצוין. ברור שהיו כמה החלטות שהלכו נגדנו". על המשחק מול דורטמונד אמר ההולנדי: "יהיה משחק קשה, אני מלא ביטחון שאם נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים וכולם יהיו כשירים, נוכל לנצח. כשאני מתאמן, כשאני משחק, אני נותן תמיד 100%, זה האופי שלי, הכישרון הוא דבר אחד, אבל צריך מנטאליות נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully