וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון צפוי לחתום בניו אורלינס סיינטס

הרץ האחורי בן ה-32 שזכה בתואר ה-MVP בשנת 2012 צפוי לחבור לדרו בריס בניו אורלינס. יעזוב את מינסוטה לאחר 10 שנים: "נרגש להצטרף, זה הרגיש לי נכון"

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה וייקינגס. AP
בדרך לניו אורלינס. פיטרסון/AP

אדריאן פיטרסון בדרך לניו אורלינס סיינטס. הרץ האחורי שנבחר ל-MVP של ה-NFL בשנת 2012 סיפר ל-ESPN שהוא יחתום על חוזה לשנתיים בשווי 7 מיליון דולר, עם אופציה לעונת נוספת.

"אני נרגש להצטרף לניו אורלינס סיינטס" אמר פיטרסון, שבדק גם את האופציה להצטרף לניו אינגלנד וסיאטל לפני שבחר בשחורים-זהובים. "אני מצפה לכך. הסיבה העיקרית שבגללה בחרתי בסיינטס היא שזה הרגיש לי נכון. בנוסף, אשתי והמשפחה אישרו שהם מרגישים שזה צעד נבון". על ההתקפה של הסיינטס: "יש להם התקפה טובה עם דרו בריס. אני מרגיש שהיכולות שלי עשויות לעזור להם לפעול בצורה טובה יותר. עשיתי גם שיעורי בית על ההגנה שלהם ואני יודע שיש לא מעט שחקנים צעירים שיכולים לבצע קפיצת מדרגה. כמובן שגם הקהל המדהים שיחק תפקיד, ואני נרגש מההזדמנות לגרום להם להתגאות וליצור רגעים שהם לא ישכחו לעולם".

פיטרסון, שחגג 32 לפני כחודש, התחיל לשחק באופן מקצועני בשנת 2007 ונבחר שבע פעמים למשחק הפרו בול. בתום העונה האחרונה הפך לשחקן חופשי לאחר שהוייקינגס החליטו לא לחדש את האופציה עליו בשווי 18 מיליון דולר. אם המעבר אכן יצא לפועל, פיטרסון יפגוש באופן מיידי את קבוצתו הקודמת כשהסיינטס יתארחו אצל הוייקינגס במחזור הראשון של עונת ה-NFL.

לסיינטס יש כבר רץ אחורי מוביל- מארק אינגרם (27) שחתום על חוזה לשנתיים נוספות, אך לא צפוי לעזוב בעקבות הגעתו של פיטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully