וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את חצי גמר ליגת האלופות

ריאל מדריד הודיעה כי הוולשי סובל מקרע בשריר, והוא ייעדר מצמד המפגשים מול אתלטיקו מדריד וממספר משחקי ליגה. איסקו יחדש את חוזהו עד 2022 וירוויח שישה מיליון יורו לעונה. צפו: רונאלדו עושה תרגיל אדיר באימון, נענש עליו ומתעצבן על החברים

one

מכה לריאל מדריד: גארת' בייל סובל מקרע בשריר וייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את צמד המפגשים מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, כך הודיעה היום (שלישי) הקבוצה. הוולשי שב בקלאסיקו מפציעה שהשביתה אותו בגומלין רבע הגמר מול באיירן מינכן, אך נאלץ לנטוש כבר בדקה ה-38. מוקדם יותר העונה, בייל נעדר במשך שלושה חודשים בשל פציעה, כך שלא מדובר בעונה מרובת מזל במיוחד מבחינתו.

בייל צפוי להחמיץ, חוץ משני המשחקים מול אתלטיקו, גם את ארבעת משחקי הליגה הקרובים: דפורטיבו לה קורוניה, ולנסיה, גרנאדה וסביליה. אם תהליך ההחלמה שלו יילך כמתוכנן, הוא יספיק לשוב למשחק ההשלמה של ריאל מול סלטה ויגו, למחזור הליגה האחרון נגד מלאגה, וכמובן לגמר ליגת האלופות - אם הבלאנקוס יצליחו להעפיל.

בנושא אחר, בספרד מדווחים כי איסקו הגיע לסיכום על הארכת חוזהו בריאל מדריד בחמש שנים, עד 2022, וכי הצדדים יחתמו על החוזה החדש בקיץ. בשבוע שעבר נפגשו ראשי המועדון עם אביו וסוכנו של איסקו, פאקו אלרקון, שהסכים להצעה שקיבל השחקן לפני חג המולד, במסגרתה יכפיל את שכרו ל- מיליון יורו.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד לאחר שנפצע. רויטרס
יספיק לחזור העונה? בייל מוחלף מול ברצלונה/רויטרס

במסגרת החוזה החדש, יהפוך איסקו לאחד המרוויחים הבכירים בבלאנקוס (מדרגת השכר החמישית בקבוצה), כאשר רק כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, סרחיו ראמוס, טוני קרוס, לוקה מודריץ' וקארים בנזמה ישתכרו יותר ממנו.

מוקדם יותר החודש, לאחר שכבש צמד כולל שער ניצחון דרמטי על חיחון, איסקו אמר: "תמיד הייתי ברור לגבי זה שאני רוצה להישאר פה שנים רבות, מהרגע הראשון אמרתי שאני רוצה להישאר במדריד. אני משחק בקבוצה הטובה בכולם ומנסה לעשות את העבודה".

הקשר הספרדי, שחגג לאחרונה יום הולדת 25, נראה היה כבר בדרך החוצה מריאל בשלבים מוקדמים יותר שם העונה. הוא מיעט לקבל דקות מזינדין זידאן וכבר הנחה את אביו לבחון אופציות נוספות, אך לאחרונה הוא מקבל יותר הזדמנויות וגם מחזיר בגדול. בעשרת המשחקים האחרונים בהם שיחק הוא כבש 7 שערים ובישל 3 נוספים (בסך הכול כבש 9 שערי ליגה העונה ב-26 הופעות).

הוא הגיע למדריד ממלאגה ב-2013, אחרי שהרשים במדי נבחרת ספרד הצעירה שזכתה באליפות אירופה בישראל. מאז כבש 24 שערים ב-123 הופעות, והוסיף 3 כיבושים ב-19 הופעות במדי הלה רוחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

רונאלדו עושה תרגיל נהדר באימון, נענש עליו ומתעצבן על החברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully