וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ יעביר את זכויות החתימה לאורן שטרלינג

25.4.2017 / 11:00

הסמנכ"ל שהחליף את רון פלדהיים יקבל את זכויות החתימה בהתאחדות. גורם על פלטהאוזן: "הוא לא כאן בגלל כסף", כץ נוטה להשאירו. במועדון דורשים דמי השבחה על אלי אלבז, החלוץ ישוב?

עמיר תורג'מן מאמן בית"ר תל אביב רמלה. לירון מולדובן
יקבל פנייה? עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, החליט להעביר את זכויות החתימה בעונה הבאה לאורן שטרלינג. מי שהחליף בתפקיד את הסמנכ"ל הקודם, רון פלדהיים, יקבל את זכויות החתימה במקומו. כץ הודיע לשטרלינג על ההחלטה וכעת הוא יהיה בעל זכות החתימה השני בקבוצה, מלבד הבעלים עצמו. יש לציין כי החתימה על מסמכים מהותיים, כמו עניינים בקרה וכספים למשל, כפופה לאישור של כץ עצמו או של נציג הבעלים דורון אוסידון. במועדון סיפרו השבוע כי כץ שוחח עם השניים לאחר שנחת בישראל, זאת לאור הדיווחים על מתיחות ביניהם. לגבי פלדהיים, שנמצא במגעים עם עירוני נשר מהלאומית, כץ רוצה להחזירו למועדון אך כרגע אין כל התקרבות בין הצדדים. כעת ממתין הבעלים לפגישה עם ניר קלינגר על מנת לשכנע אותו לאמן בעונה הבאה.

במועדון משוכנעים שקלינגר יסכים לאמן ואישרו את הידיעה לפיה עמיר תורג'מן הוא המועמד המוביל במקרה שיסרב, אך עד ההחלטה לגבי קלינגר לא יחלו במגעים עימו. קלינגר צפוי להיפגש עם כץ לכל המאוחר בתחילת השבוע, כלומר לאחר המשחק מול רעננה ביום חמישי שעשוי להבטיח את הישארותה של הקבוצה בליגה. מאיר בן מרגי יעמוד גם הפעם על הקווים.

למרות הדרישה המופרזת של פיט פלטהאוזן (280 אלף יורו לעונה הבאה), במועדון משוכנעים שיישאר. הסיבה: כץ רוצה את השוער בקבוצה ומוכן להציע לו חוזה דומה לזה שקיבל העונה (140 אלף). "פלטהאוזן לא כאן בגלל כסף, הוא הרוויח סכומים נאים בויטסה, אבל בישראל משלמים פחות. בסופו של דבר אם יואב ירצה, הוא יהיה בקבוצה", אמרו במועדון.

החלוץ אלי אלבז שהושאל העונה להפועל כפר סבא עשוי להפועל חיפה. הסיבה: במועדון דורשים דמי השבחה על השחקן ולא בטוח שתהיה קבוצה שתרצה לשלם. אלבז יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח מיואב כץ, שרוצה אותו בקבוצה.

עוד בנושא

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן דורש להכפיל את שכרו בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully