וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן דורש להכפיל את שכרו בעונה הבאה

24.4.2017 / 17:35

השוער ההולנדי, שכלל לא בטוח שימשיך, הפתיע את ראשי המועדון כשדרש 280 אלף יורו. אפשרות שעלתה: כץ ינסה לרכוש את כרטיסו של אחמד עאבד מקרית שמונה. אחרי סזאר, התלבטות גם לגבי פיניירו

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
בדרך לכרמל? עאבד/אדריאן הרבשטיין

פיט פלטהאוזן דורש להכפיל את שכרו בהפועל חיפה, כך עולה מתוך שיחה שקיים עם ראשי המועדון בנוגע לעונה הבאה. הדרישה של השוער הפתיעה כיוון שעדיין לא ברור האם ניר קלינגר רוצה שימשיך בקבוצה. הפועל חיפה ספגה העונה 44 שערים ב-30 משחקי ליגה, כשהשוער בן ה-30 פתח ב-25 משחקים. שכרו של פלטהאוזן מוערך בכ-140 אלף יורו בלבד, וכעת הוא דורש 280 אלף. בהמשך לפרסום על כך שז'וליו סזאר לא צפוי להמשיך, גם מעמדו של ברונו פיניירו לא ברור וייתכן שיעזוב.

במועדון לא מטפלים כרגע במשאים ומתנים עם שחקנים מקבוצות אחרות, והחליטו להמתין לחזרתו של ניר קלינגר. יחד עם זאת, אחת האפשרויות שעלתה לאחרונה היא שיואב כץ ירכוש את כרטיסו של אחמד עאבד מקרית שמונה. החלוץ ישוחרר מקיית שמונה, שבקיץ שעבר דרשה עבורו 700 אלף יורו וכעת מוכנה למכור אותו במאות אלפי שקלים בודדים. השחקן מבוקש בעוד מספר קבוצות בליגת העל. במועדון בדקו את אופציית החלוץ הקרואטי של הפועל אשקלון, יוסיפ איבנצ'יץ', אך כרגע יש לקבוצה שנלחמת על הישארותה בליגה אופציה לרכישתו וייתכן שתנסה לממש אותה כדי למכור אותו.

"נביא בקיץ לפחות שני זרים ועוד כמה ישראלים שיחזקו אותנו. יואב מוכן להעמיד גם העונה קבוצה טובה. הוא הוכיח כבר בינואר שהוא מסוגל להביא לכאן שחקנים בכירים", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully