וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "חטאתי בחטא היוהרה, לא הייתי צריך להתעסק עם הפועל תל אביב"

25.4.2017 / 9:45

בעלי הפועל כפר סבא משלים עם הירידה לאחר ההפסד לאדומים ("לא עצמתי עין כל הלילה"), ומסכם: "עשינו הרבה טעויות, נלמד מהן", "צריך לשקם את היחסים עם הקהל", "לא בורח לשום מקום"

ברני ארדוב

"לא עצמתי כל הלילה. בחמש בבוקר קמתי, הלכתי לשחות, לנקות את הראש ולהתחיל לחשוב על הפועל כפר סבא בליגה הלאומית", כך אמר הבוקר (שלישי) בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם, בראיון שמשלים עם הירידה של הקבוצה מהשרון לליגה השנייה, אפילו שבאופן תיאורטי יש לכפר סבא עוד סיכוי להינצל.

"נעשו הרבה טעויות העונה, יותר מידי, וגם לי יש חלק משמעותי כמובן. חטאתי בחטא היוהרה, התעסקתי בדברים שלא הייתי צריך להתעסק בהם, ובראשם כל העניין של הפועל תל אביב", אמר שחם, "רציתי לעזור ולסייע לקבוצה שהייתה במצוקה גדולה, אבל הנה בסופו של דבר הפועל תל אביב כנראה תישאר בליגה, והקבוצה שלי יורדת. לא הייתי צריך להכניס את הראש שלי לסיפור הזה של הפועל תל אביב, אבל אלמד מהרבה טעויות שעשיתי העונה ואתקן. יש לי אחריות גדולה מאוד כלפי המועדון. הפועל כפר סבא זו לא רק הקבוצה הבוגרת, זה מועדון עם מאות בני נוער וילדים, מחלקת נשים, עם הרבה מאוד אנשים שמתפרנסים מהמועדון וצריך לחשוב עליהם".

שחם הוסיף: "אני לא נכנס עכשיו למי אשם יותר או פחות, בסופו של דבר עשינו טעויות קולוסאליות בהחתמת שחקנים לא מתאימים, בנייה שגויה של סגל, כל העונה הזו הייתה סיוט אחד גדול ומתמשך. אני כבר חיכיתי בקוצר רוח שהעונה הזו תסתיים, וגם אם היינו נשארים בסופו של דבר בליגה זה לא היה הופך את העונה הזו לעונה שמחה".

עוד בנושא

הפועל כפר סבא השלימה עם הירידה, טל בנש בכה בסיום: "רגע עצוב"
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. קובי אליהו
"בעתיד אני רוצה להיות אלונה ברקת או יענק'לה שחר". סתיו שחם/קובי אליהו

על עתידו אמר שחם: "לקחתי את הפועל כפר סבא מפשיטת רגל, הובלתי אותה לליגת העל ואחרי הכישלון של העונה אני לא בורח לשום מקום. הקבוצה שלי, כמו כל אחת מהחברות שלי, כך שאי אפשר לזרוק את הפועל כפר סבא וללכת הביתה. אני בטוח שגם אם מיטש גולדהאר יקבל הצעה כספית ראויה למכור את מכבי תל אביב, הוא ידון בה. באופן תאורטי, גם אם אני אקבל מחר הצעה כזו, לא אתעלם ממנה. אבל אני יודע שאף אחד לא בא לקנות מועדון כדורגל, בטח לא מהדרגה השנייה, ולכן אני אמשיך להיות הבעלים. הפועל כפר סבא היא לא עצם בגרון מבחינתי. לא יכולתי להעמיד תקציב גדול יותר, אלה היכולות הכלכליות שלי. אני רוצה להיות בעתיד אלונה ברקת או יענק'לה שחר, אבל אני לא נמצא במקום הזה מבחינה כלכלית, ולכן זה מה שיכולתי להקציב למועדון ועם הסכומים האלה היה צריך לעשות עונה יותר טובה, למרות שלהפועל כפר סבא היה בסופו של יום התקציב הנמוך בליגה".

על המשבר העמוק מול קהל האוהדים שלו אמר שחם: "אני צריך לשקם את היחסים עם הקהל, אני לא מתכחש לכך. אני מקווה שבליגה הלאומית נצליח הרבה יותר ואתקן את הטעויות שלי, ואז גם האוהדים יתקרבו מחדש ונוכל שוב להיות גוף אחד. להפתעתי, אמש בתום המשחק פגשתי לא מעט אוהדים שלנו, הייתי בטוח שהם יקללו ויקניטו אותי אבל לשמחתי הם אמרו מילים חמות, חיזקו ועודדו, וזה נתן לי הרבה כוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל כפר סבא עם שלטים נגד סתיו שחם. מגד גוזני
"מקווה שהאוהדים יתקרבו מחדש". מחאת האוהדים נגד שחם עקב פרשת הפועל תל אביב/מגד גוזני

על התוכניות לליגה הלאומית הוסיף: "אני שמח שפליקס נעים איתי. זה איש שאני מאוד מעריך גם במחינה מקצועית, ואני מאוד מאושר שבנקודת הזמן הזו פליקס איתי, והוא יילך איתי ביחד לשקם את המועדון בליגה הלאומית. נכבד כל חוזה של שחקן לעונה הבאה, אבל אם יהיו שחקנים שיבקשו לעזוב ויביאו קבוצה, אנחנו ננהל משא ומתן ונמכור אותם במחיר הראוי. לא אחזיק שום שחקן בכוח אבל מצד שני למדתי בכדורגל לא לתת גם שום דבר בחינם. העונה הבאה לא תהיה קלה ומי שחושב שהפועל כפר סבא תלקק דבש בלאומית ותחזור בקלות לליגת העל, טועה ומשלה את עצמו. הליגה הלאומית היא ליגה קשה, אבל בהחלט השאיפה והמטרה היא לחזור בתום עונה אחת חזרה לליגת העל, עם קבוצה חזקה יותר, ואני מקווה שתהיה גם מבוססת על לא מעט שחקני בית כי המפתח למועדון כמו הפועל כפר סבא זו התשתית הצעירה והיסודות שנבנים במחלקת הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully